RATUC poate prelua transportul în Florești, Baciu, Ciurila, Chinteni și Apahida. S-a făcut un pas URIAȘ!
Consiliul Județean Cluj a decis să retragă de la licitație traseele de transport public din comunele Florești, Baciu, Ciurila, Chinteni și Apahida.
Propunerea președintelui CJ Cluj, Horea Uioreanu, a fost aprobată de consilierii județeni. ”Prin această decizie firmele private nu vor mai putea efectua transport public de la sfârșitul acestui an, pe 19 trasee din Florești, Baciu, Ciurila, Chinteni și Apahida. Traseele nu vor mai fi scoase la licitație și vor fi atribuite societății de transport a Asociației metropolitane de la nivelul Clujului. Problema este că dacă RATUC nu va deveni societate pe acțiuni nu va putea prelua aceste trasee și se va ajunge ca oamenii să nu mai aibă cu ce circula”, a declarat Uioreanu.
Directorul RATUC Cluj, Liviu Neag, a declarat că transformarea regiei în societate pe acțiuni se va face repede și are deja și planuri pentru Apahida și Florești.
”S-au făcut unele calcule la prețurile actuale. Tarifele vor fi cu ceva mai jos decât cele actuale. Floreștiul este undeva la 3,5 lei - 4 lei acum și va fi undeva la 3 lei un bilet. Floreștiul fiind una dintre cele mai mari comune și cu probleme de trafic.
Eu vreau să îi aduc pe floreșteni până la un nod de circulație al RATUC, de unde ei să aibă legături cu tot Clujul. Acest nod ar putea fi în Mănăștur sau în zona centrală, dar această zonă este mai grea. Vrem să le facem un bonus ca în prețul unui abonament pe care îl avem să le dăm și o linie la alegere, pe lângă abonamentul Cluj - Florești. Vin până în Cluj-Napoca se dau jos și au legătură în orice zonă a Clujului. Nu mai poartă grija aboamentului și al biletului. Acest abonament ar fi cel mult la actualul preț pe ruta Cluj-Florești, undeva la 80 de lei, parcă. Nu știu exact.
Zona Apahida este mult mai lejeră. O dată cu centura de Apahida avem un flux mult mai bun, față de ceea ce se întâmplă pe relația Florești. Din Apahida am putea să îi aducem până în Piața Mărăști, unde avem suficiente linii și oamenii să plece unde vor. Am evita să tot aglometăm Clujul. Sunt momente când stațiile sunt blocate din cauza unor acte de indisciplină. Se fac eforturi mari pentru a intra în alveole.
Prețul pentru Apahida este mare. Acum este la 135 de lei, un abonament, dacă nu greșesc. Noi am putea coborî mult mai jos și să includem și o linie la alegere în oraș. Repet, toți acești oameni care vin în Cluj-Napoca au nevoie de a merge în diverse zone. Prețul maxim al unui abonament ar fi de 120 de lei.
Apahida se pretează și pentru transportul electric. E linie dreaptă și ecartamentul străzii este foarte bun. Apahida s-ar preta la transportul cu troleibuzul. Primarul din Apahida mi-a spus că s-ar asocia la acest lucru”, a mai spus Liviu Neag.
VEZI AICI alte detalii.
13 Comentarii
Nici RATUC si nici FANY nu reprezinta o solutie!!!.... CEL PUTIN nu in structura in care functioneaza ele ca (si) companii acum.
Cine iese in strada, tu un apropiat de FANY si te rog vorbeste in numele tau ! Citeste oferta RATUC, da pretul unui abonament este de 80 ron, in acest pret intra si o linie de oras, confuzuleee si daca nu stii, te mai informam ca aceste lucruri de pretul si lungimea traseelor se mai negociaza, si te rog sa te mai informeazi, dupa care te rugam noi sa… Citeste mai departe
de cita prostie dai dovada ! biletele ratuc si ale lui fany sunt SUBVENTIONATE DE TOTI CEILALTI CETATENI CLUJENI ! NEAG si BOC ne mint pe toti ! NU ajunge ca subventionam clujenii , vreti sa subventionam si florestenii si apahidenii ??? Neag s...gi ... pixul cu Boc si Apostu de mina tradatorule ! Unde vedem declaratia ta de avere si de interese mizerie… Citeste mai departe
Nu se compara Fany cu Ratuc circula la ora fixa , confortul este altul circula din 15 in 15 minute ceea ce Ratuc nu o va face! As fi de acord cu Ratuc daca ar merge pe acelasi pret la abonamente ca si in Cluj altfel ne lipsim de ei pt o reducere nesemnificativa! Ce cred ca Florestiul e vreo statiune de fite!!! e plin de tineri cu rate care nu au banuti… Citeste mai departe
Vezi-ti tu de treaba ta.
Nici macar nu se poate face comparatie intre fany si ratuc ...
FOARTE ADEVARAT NU SE COMPARA FANY CU RATUC!!! IN PRIMUL RAND PRETUL DE 80 E LEI IN LOC DE 90 E TOT UNA RAPORTATE LA CALITATE PRET!!!!! DE CE?:
1. FANY CIRCULA DUPA PROGRAM RATUCUL NU RESPECTA NIC UN ORAR LA NICI O LINIE DIN CLUJ!
2.FANY CIRCULA DIN 15 IN 15 MINUTE RATUCUL MULT MAI RAR!
3.CONFORTUL ESTE ALTUL PE FANY ESTE CALDURA PE RATUC… Citeste mai departe
FOARTE ADEVARAT!!!NISTE PUNCTE FF BINE SPECIFICATE RAPORT CALITATE PRET CASTIGA FANY!!!! VREAU SI EU SA VINA RATUC LA PRETUL DE CLUJ NU CU 10 LEI MAI PUTIN FATA DE CEL ACTUAL SI CE FOLOS CA ITI DA O LINIE PE CLUJ CA DE PE BUCIUM PANA IN CENTRU SAU GARA CUM TE DUCEA FANY E TOT UN DRAC CU LINIA AIA PE CARE O PROMIT EI! SI INCA NIMIC NU E SIGUR TOTUL E… Citeste mai departe
FLORESTI SI BACIU = CARTIERE ALE CLUJULUI
Perfect. Doamne ajută.
M-am ăturat de toți idioții inclusiv MV Trans care se ocupă de transportul în Apahida. Să meargă în Pitești de unde au venit, nu au ce căuta aici. RATUC rules ! Vă așteptăm cu drag !
Stai linistit ca sincer, eu am auzit vorbe ca MV Trans este puiut de Fany ;) Deci nu ma mira nimic. Cei de la MV Trans sunt niste soferi fara bun simt :)) care transporta zici ca saci de cartofi nu personae...
dar com Feleac cu satele apartinatoare unde a ramas??? linia 21 nu se prelungeste pana in sat. Gheorghieni??????
Pai voi felecanii sunteti mai falosi, voi nu vreti in Zona Metropolitana Cluj. Atunci veniti in Cluj cu caruta. Si stii ce? Cand ajungeti la Bastion, sa va descaltati !
nu pricep, este sau nu concurenta pe piata de transport ? adica primeste ratuc-ul automat orice transport doreste, nu se face o licitatie, nu se verifica alte optiuni?