Vineri 22 Noiembrie

Mămici trimise să alăpteze la toaletă, la un hotel de LUX din Cluj-Napoca / Replica Hotel Ramada: Nu e adevărat”

 

Două mămici s-au dus cu bebelușii la o nuntă la care au fost invitate, dar când au vrut să alăpteze au fost trimise la toaletă.

 

Hotelul este acuzat pe pagina mămicilor din Cluj că ”nu permite alaptatul in holul hotelului!! Pentru ca eu si o alta mămica, invitate la o nunta ce avea loc acolo, am îndrăznit sa alaptam, am avut parte de următorul răspuns din partea a 2 angajați: ”Aici nu este cârciuma de alaptat! Mergeti sa alăptați la toaleta sau va luați cameră pentru ca deranjati clienți hotelului. Daca nu va convine de ce nu ati lăsat copiii acasa”. Cand am inceput sa ripostam am fost amenințați cu security”, a relatat mămica în cauză.

 

 

Ce gunoaie. Cel mai frumos lucru pe care il poate face o mamica. Trebuia sa cereti sa vorbiți cu patronul sau administratorul hotelului. Angajati de duzina”, ”Presupun ca si ei mananca in W.C. de aceea au avut acea reactie”, ”Eu la Maimuta Plangatoare am alaptat intr-un vestiar tot asa ca sa nu deranjez clienți plus ca participam la un botez acolo. Era un spatiu unde era o toaleta mica cu usa ce-i drept si restul camerei de 1 mp era plin de cutii papuci haine...in fine foarte urat din partea loc ca organizează botezuri si nu pun la dispoziție o cameră unde se poate alapta si schimba copilul”, ”Daca umbla o siliconata pe jumătate dezbracata pe acolo nu ii deranja .. Păcat de țara asta frumoasa”, au fost câteva dintre reacțiile mămicilor.

 

Replica Hotelului Ramanda, postată pe Facebook: 

 

Cu titlu general mentionam faptul ca suntem intotdeauna bucurosi de oaspeti, indiferent de varsta acestora. Ne bucuram ori de cate ori avem printre noi copii si chiar incurajam prezenta acestora la Ramada Cluj, prin facilitatile speciale pe care le oferim: cazare gratuita pana la 10 ani, acces la SPA, fara niciun cost, pentru copiii pana la 5 ani, meniuri speciale in restaurante si mici surprize pentru cei mici. Toate acestea tin de standardele lantului hotelier din care facem parte, standarde care, insa, contin si un set de reguli pe care clientii nostri trebuie sa-l accepte. Avem intotdeauna alternative la cerintele clientilor nostri, in cazul bebelusilor care au nevoi specifice oferim diverse sali (si in limita disponibilitatii chiar si o camera de hotel) unde sa poata fi hraniti, si unde intimitatea si confortul pot fi garantate, respectiv toaleta dotata cu toate utilitatile unde bebelusii pot fi schimbati. Important e sa existe un dialog si intelegere de ambele parti. In cadrul hotelului clientii nostri trebuie sa aiba un comportament decent si respectuos astfel incat sa nu deranjeze pe ceilalti clienti ai hotelului, intelegand faptul ca Ramada Hotel Cluj are ca misiune esentiala oferirea unor servicii hoteliere complexe si de inalta calitate in mod echilibrat si echidistant catre toti clientii sai. Suntem extrem de onorati de toti clientii care ne calca pragul hotelului, ii asiguram de intregul nostru respect si le multumim pentru respectul pe care la randul lor acestia il arata fata de intreaga echipa Ramada Cluj precum si fata de toti ceilalti clienti ai acestui hotel. Cu titlu particular, dupa o investigatie interna detaliata, suntem in masura sa negam vehement cele aparute in presa/mediul on-line referitor la pretinsele afirmatii facute de catre angajatii nostri. In cel mai bun caz, poate fi vorba despre o neintelegere intre clientele noastre si angajatii ce deserveau locatia in ziua respectiva, ca sa nu vorbim despre rea credinta din partea persoanelor care propaga asemenea neadevaruri. Clientele noastre care au ales sa isi alapteze copii in receptia hotelului, au oprit televizoarele amplasate acolo, fara a anunta personalul despre acest lucru. Odata ce a fost sesizat acest aspect, angajatii nostri le-au adus la cunostinta clientelor faptul ca standardele hotelului nostru impun mentinerea deschisa a televizoarelor in receptie. Clientele noastre au reclamat faptul ca respectivele televizoare le iradiaza copii, moment la care acestora le-au fost indicate locatii alternative unde ar putea alapta, wintergarden, camera mirilor etc. In acest context le-a fost indicat faptul ca hotelul ofera si facilitati privind schimbatul bebelusilor, in cazul in care ar avea nevoie de aceste servicii.


Avand in vedere cele de mai sus, afirmam cu tarie ca nu corespunde adevarului faptul ca li s-a indicat clientelor noastre sa isi alapteze copiii in toaleta. O astfel de afirmatie si atitudine este incompatibila cu standardele de excelenta pe care hotelul nostru urmareste sa le atinga. Mentionam faptul ca, asa cum le pretindem angajatilor nostri sa respecte standardele lantului hotelier din care facem parte, si sa ofere clientilor servicii de cea mai buna calitate, suntem la fel de fermi in a solicita clientilor nostri o atitudine corecta fata de noi, si nu vom ezita sa ne aparam drepturile, inclusiv pe cale legala, in cazul in care vom considera ca se impune acest lucru, fata de propagarea unor informatii false”.

Comentarii Facebook