Duminica 24 Noiembrie

A fost vândut cel mai mare lanț de restaurante din Cluj. Este tranzacția momentului pe piața HoReCa


Pachetul majoritar de acțiuni al lanțului de restaurante Marty, lansat în Cluj, a fost preluat de grupul de restaurante CityGrill, controlat de Dragoș Petrescu. 

În cadrul parteneriatului dintre cele două grupuri, fondatorii Marty Restaurants continuă să gestioneze operaţiunile celor şase restaurante din Cluj Napoca.

Firma Marty Pan, proprietara brandului Marty Restaurants, a încheiat anul trecut cu venituri de 18,6 milioane lei şi un profit net de 6,4 milioane lei, scrie zf.ro. 

City Grill este un partener care împărtăşeşte valorile noastre de calitate, respect pentru clienţi şi pasiune pentru gastronomie, iar acest parteneriat ne permite să explorăm noi posibilităţi şi să ridicăm standardele în ospitalitatea locală, oferind o experienţă unică, în care fiecare detaliu contează. Suntem încrezători că restaurantele noastre vor rămâne un loc de întâlnire preferat al clujenilor, unde se vor simţi mereu ca acasă şi vor găsi acea combinaţie perfectă între preparate de calitate şi o atmosferă deosebită, a spus Suciu Marcelus, CEO al Grupului Marty.

Totodată, Daniel Mischie, CEO City Grill Group, a declarat că extinderea Grupului City Grill în afara Bucureştiului marchează o direcție strategică importantă. 

 „Extinderea Grupului City Grill în afara Bucureştiului, începută acum prin parteneriatul cu Marty Restaurants din Cluj, marchează o direcţie strategică importantă pentru noi, o intenţie pe care o avem de ceva vreme, dar pentru care am căutat momentul şi partenerul potrivit. Fondatorii şi echipa Marty ne-au convins că am găsit ceea ce căutam, iar după multiple discuţii pe parcursul a doi ani, am preluat cu încredere pachetul majoritar, urmând ca echipa locală să continue să administreze cele 6 restaurante din perspectiva operaţională si sub acelaşi brand Marty”, a declarat Daniel Mischie, CEO City Grill Group.

Fondat în 2004, Grupul City Grill operează în prezent restaurante şi cafenele sub brandurile Pescăruş, Hanul Berarilor, Buongiorno.Italian, City Grill, Caru’ Cu Bere, Hanu’ lui Manuc şi La Boheme, primul hotel din portofoliu. Grupul  estimează afaceri de 65 milioane de euro până la final de an, în creştere cu 18% faţă de 2023.

De asemenea, Marty Restaurants este cel mai mare lanț de restaurante din Cluj-Napoca, cu 7 unități în oraș și una în București. În 2021, lanțul a deschis prima franciză în Oradea, cu o investiție de peste 1,5 milioane de euro.

În 2023, Marty Pan, compania care administrează restaurantele, avea datorii de 15,2 milioane de lei. 

Comentarii Facebook