Vineri 13 Septembrie

Cât costă hainele din magazinul ispitei din Cluj. Prețurile ajung la nivelul brandurilor de lux în afacerea Diandrei


Diandra Moga, una dintre ispitele sezonului 8 din Insula Iubirii, s-a remarcat încă de la începutul emisiunii. Ea a dezvoltat rapid o legătură specială cu Andrei Rotaru, iar relația lor a început să semene cu cea a unui cuplu.

Totuși, puțini știu că, pe lângă rolul său din emisiune, ispita din Cluj este pasionată de modă încă din copilărie și își câștigă existența din acest domeniu. Ea deține un brand de haine propriu și administrează un magazin online. Prețurile însă nu sunt pe buzunarul oricui. 

Astfel dacă îți dorești un set stil Afrodita, din două piese, similar cu cel purtat de ispită într-unul dintre episoadele de la Insula Iubrii sezon 8, trebuie să scoți din buzunar 749 de lei. Pentru o geacă suma se triplează, ajungând chiar la 2.499 de lei.

Ispitele de la Insula Iubirii fac averi din seducție! Cât costă să frângi inimi la TV

Pentru ispitele de la „Insula Iubirii”, distrugerea cuplurilor și frângerea inimilor nu sunt doar parte din joc – ci o adevărată afacere, bine răsplătită financiar! Fiecare cuplu distrus înseamnă audiență mai mare pentru postul TV, dar și sume mai mari de bani pentru ispite.

Ispitele din Cluj s-au descurcat cu brio în sezonul cu numărul 8. Diandra Moga a reușit să-l cucerească total pe Andrei Rotaru, singurul bărbat căsătorit din emisiune. În timp ce, Anamaria Vaida i-a arătat Simonei ce fel de bărbat este Claudiu, făcând show total la bonfire-ul final. 

Ei bine, deși acest lucru este ținut în cel mai mare secret, fără îndoială că rolul de ispită și asumarea acestuia vine la pachet cu un preț pe măsură.

Surse din interiorul echipei de producție spun că, în funcție de popularitatea lor și de „succesul” în distrugerea cuplurilor, câștigurile pot varia. Însă, în medie, o ispită poate câștiga între 5.000 și 10.000 de euro pe sezon. 

Pentru cei mai carismatici și talentați în arta seducției, sumele pot fi chiar mai mari.

Comentarii Facebook