Câți bani a făcut Mircea Bravo cu filmul ”Nuntă pe bani”. Care v-a plăcut mai mult, ”Mirciulică” sau ”Nuntă pe bani”?


Comediantul Mircea Bravo este la al doilea lui film și a relatat cât profit a obținut din pelicula ”Nuntă pe bani”, care a avut parte de mai puțin ”buzz” decât primul lui film, ”Mirciulică”.

Bravo a explicat că producția filmului a costat circa 420.000 euro. ”Undeva pe acolo, un pic mai mult probabil la care se adaugă bineînțeles, barterele, adică chestiile gratis pe care le primim, dar oferim video în schimb și bineînțeles multe chestii chiar gratis, gratis pe care le-am primit de la oamenii din Cluj-Napoca la care vrem să le mulțumim, că altfel nu reușeam să facem filmul ăsta. Ca să înțelegeți, după o formulă de calcul din America, actorul principal și regizorul sunt cam 30% din valoarea filmului. Deci noi cumva am făcut tot posibilul ca să ținem costurile cât de cât decente”, a explicat el.

Pentru promovarea filmului s-a plătit suma de 275.000 de euro, dar senzația a fost că acest lucru s-a făcut mult sub nivelul filmului ”Mirciulică”, despre care auzeai la orice pas. Despre ”Nuntă pe bani” s-a auzit timid când s-a lansat, dar apoi s-a lansat liniștea. E drept, că ar putea fi efectul numărului mare de comedii românești de pe piață. 

Am avut două fete, Diana și Bianca, la care vreau să le mulțumesc. În momentul în care noi mergeam la București, mergeam la două matinaluri de radio, două podcasturi, patru emisiuni, făceam ce știam mai bine, pentru că noi eram pasionați, puteam vorbi non-stop despre Nuntă pe bani, mai ales că ni se părea foarte tare produsul. Noi n-avem nicio siguranță dacă merită sau pur și simplu au fost banii aruncați aiurea. Nu era nimeni care să spună chestia asta cu siguranță (...) Deci pentru noi a fost o chestie nouă în care ne-am băgat, dar în care știam că trebuie să investim ca să ne scoatem ăia 400.000 din trecut și ca să vă dau o cifră din nou, bugetul de promovare pentru tot ce înseamnă chestiile astea de promovare și turneu prin țară a fost undeva la 275.000 euro”, a mai spus Bravo.

Acesta a spus că filmul a avut mai multe bilete vândute decât ”Mirciulică”. ”A fost un efort foarte mare pentru noi, dar ne-am bucurat și vreau să vă dau și aici o cifră. În momentul de față, după 6 săptămâni suntem la 350.000 de intrări, 350.000 de oameni care au mers în cinema până acuma. O să mai meargă un pic în cinema, deci cumva este o creștere de 10% față de Mirciulică. Deci este o ușoară creștere”, a mai dezvăluit el.

Deci filmul ne-a costat, partea de producție și partea de promovare, dacă le adun undeva pe la 695.000 euro - 700.000 de euro, la care vreau să țineți cont că eu și Cristi Ilișuan (regizorul-nr) nu ne-am plătit onorarii și mai avem încă de făcut bartere. Din bilete avem acuma la 600 și ceva de mii de euro încasați, probabil o să depășească, pentru că mai merge un pic filmul în cinema, dar nu vrem să fim ipocriți. Vrem să vă spunem că avem și o înțelegere cu cei de la Netflix, care e confidențială, care ne pune pe profit. Deci nu vrem niciun caz să ne plângem”.

Regizorul Cristi Ilișuan a menționat că Mirciulică a făcut profit mai mare, pentru că nu a fost atât de scump. ”A fost mut mai profitabil decât Nuntă pe bani, dar eu mi-aș dori de acuma să facem filme de genul ăsta, adică să avem profit mic, dar oamenii să fie mulțumiți pentru că pe lângă bani, pe noi cel mai tare ne satisface ca oamenii să fie mulțumiți de produs, să-l vadă, să meargă acasă și să zică mai departe că firmele noastre sunt bune și să revină la alte filme pe care le vom face”, conform Adevărul.ro.

Comentarii Facebook