Vineri 20 Septembrie

Hainele din magazinele ispitei din Cluj nu sunt de buzunarul oricui: „399 de lei un tricou pentru cei care vor să aibă o piesă de la mine”


Deși nu are studii formale în design vestimentar, Diandra Moga, ispita din Cluj care a cucerit total publicul cu apariția sa în „Insula Iubirii”, sezonul 8, are afaceri în fashion, ce par foarte profitabile. 

Hainele din magazinele Diandrei nu sunt de buzunarul oricui, cea mai ieftină piesă pornind de la 400 de lei.

„Cel mai ieftin produs pe care îl ofer sunt tricourile, care costă în jur de 399 RON, accesibile pentru cei care vor să aibă o piesă de la mine. Pe de altă parte, cele mai scumpe sunt gecile de piele, care încep de la 2200 RON, dar sunt produse lucrate meticulos, din materiale de calitate superioară. Nu mă afectează părerea altora. Știu cine sunt și ce fac, iar asta este suficient. E loc sub soare pentru toată lumea, iar fiecare este liber să aleagă ce cumpără și de la cine. Ceea ce contează este să faci ceea ce îți aduce bucurie”, a explicat Diandra, într-un interviu pentru Click!

Ispita din Cluj s-a confruntat cu un val de critici online, nu doar pentru acțiunile din show, ci și pentru afacerile sale în modă. Pe rețelele de socializare, utilizatorii au viralizat imagini comparând produsele vândute de Diandra cu articole similare de pe Shein și Temu.

„L’interdit este un brand românesc, creat prin colaborări cu ateliere locale. Produsele sunt fabricate în România și se axează pe calitate și design personalizat. Unforeseen Store este un magazin de import, unde aduc accesorii și haine din diverse surse, inclusiv China, dar nu de pe Shein sau Temu. Multe branduri au aceeași sursă de producție, dar nu înseamnă că toate produsele sunt identice. Trebuie să înțelegem că moda se dezvoltă global, iar designul personalizat și atenția la detalii fac diferența”, a explicat Diandra, pentru sursa citată mai sus.

Comentarii Facebook