Vineri 22 Noiembrie

În luna femeii Farmec lansează campania "Românce cu Farmec” (P)

 

Compania clujeană, Farmec, una dintre cele mai vechi mărci românești, sărbătorește femeia prin lansarea unei noi campanii, ”Românce cu Farmec”.

Farmec crede cu tărie că, urmând exemplul femeilor care au dus numele României mult mai departe de granițe, fiecare româncă este o eroină în propria viață, indiferent dacă vorbim de carieră sau de viața de familie, de succes profesional sau de construcția unei instituții personale reușite. Și mai crede că, vorbind despre fiecare dintre ele, româncele pot deveni mai puternice și mai energice, mai încrezătoare și mai mândre de ce iese din mâinile lor în fiecare zi.

”Românce cu Farmec” este o campanie integrată și complexă care va pune în prim-plan femeia obișnuită, dar puternică, femeia care este mamă, dar are și o carieră frumoasă. Mai mult decât atât, ne dorim să demonstrăm că româncele sunt puternice și luptătoare, știind să rămână, în același timp, feminine și calde. Astfel, continuăm o istorie îndelungată de românce cu adevărat fermecătoare, femei care scriu în fiecare zi istoria modernă a țării în care trăim.

Astfel, ”Românce cu Farmec” își propune să pună româncele în valoare, să le creeze un context în care să se simtă speciale, prin asocierea cu personalități feminine din istorie și din prezent. Pentru a spune povestea acestor femei, am lansat platforma www.romancecufarmec.ro, un mediu de informare și dialog despre cele mai frumoase și mai puternice românce. Aici vom prezenta lunar articole referitoare la 10 personalități feminine reprezentative pentru istoria țării (de exemplu: Ana Aslan, Alexandrina Cantacuzino, Ecaterina Teodoroiu etc.) și 10 interviuri cu femei respectate în comunitate sau care au reușit în viață prin forțe proprii. Ne vom bucura și de susținerea a 10 bloggerițe din Cluj-Napoca, Timișoara, Oradea și București. Mai mult decât atât, tot în cadrul campaniei vom lansa și un concurs online, unde femeile care folosesc produsele noastre vor putea să-și încarce o poză împreună cu răspunsul la întrebarea „Cum ai descrie o femeie cu farmec?”. În fiecare lună vom premia cea mai votată poză cu produse Farmec, iar la finalul campaniei vom desemna „cea mai fermecătoare româncă”.

Campania „Românce cu Farmec” se desfășoară în mediul online, dar va avea și o componentă puternică în offline. Farmec este și va fi alături de generații de femei, ajutându-le să se mențină tinere și frumoase. Astfel, reprezentanții noștri de brand și bloggerițele implicate în campanie se vor întâlni și vor sta de vorbă cu femei care folosesc produsele Farmec, vor discuta despre ultimele lansări de produse sau despre gamele de care sunt acestea interesate, pentru că părerea lor este foarte importantă pentru noi.

„Românce cu Farmec” se va desfășura pe perioada a 10 luni, începând cu luna martie a acestui an și până în decembrie. Marele premiu al femeii desemnate „cea mai fermecătoare româncă” va consta într-o excursie de Dragobete 2014.

Comentarii Facebook