Jocul românesc care a cucerit Facebook-ul
Un joc creat în România a devenit unul dintre cele mai populare jocuri de pe Facebook, reușind să strângă peste 60 de milioane de utilizatori la nivel global.
In pauzele de joaca, unii baieti muncesc la succesul uneia dintre cele mai infloritoare companii din lumea jocurilor. King.com a plecat de nicaieri practic, acum 2 ani pe Facebook, iar acum, in 2013 a ajuns sa numere aproape 60 de milioane de jucatori la nivel global si aproape 500.000 in Romania. Titlul care i-a facut faimosi este Candy Crush Saga, testat si la Bucuresti, jocul care a facut FarmVille uitat, scrie Pro TV.
Compania deja lucrează la următorul succes, Bubble Witch Saga, care are deja peste 100.000 de jucători, doar în România. Jocul a fost dezvoltat atât pe Facebook, cât și pentru smartphone-uri si tablete. Succesul este garantat, mai ales că este la fel de simplu precum Candy Crush Saga.
King.com nu este singura companie IT care își caută oameni în România, printre numele mari deja prezente la noi în țară se numără Ubisoft, Electronic Arts și Gameloft.
0 Comentarii