LIDL a luat decizia finală în „scandalul” cu influencerii care i-au aruncat produsele la gunoi, la un festival din Cluj: „Nu înțelegem de ce”


Un scandal de proporţii se desfăşoară pe TikTok, după ce influenceriţa Sânziana Negru şi iubitul ei, Ştefan Floroaica, au fost surprinși aruncând la gunoi punga cu produsele LIDL la care făceau publicitate, în cadrul festivalului Electric Castle. 

Gestul a generat critici intense pe rețelele sociale, utilizatorii reproșându-le celor implicați că ar fi trebuit să doneze produsele în loc să le arunce. După ce fanii au luat foc, ea a retras videoclipul publicitar, iar iubitul ei încearcă să se justifice.

Lidl a fost și el supus unor critici pentru că a fost asociat cu această situație, având în vedere că este partener și fondator al Rețelei Băncilor pentru Alimente, un program dedicat reducerii sărăciei, foametei și risipei alimentare.

Poziția Lidl

„Aşa cum spuneam şi în răspunsul nostru iniţial, postat de îndată ce am aflat de pe reţelele de socializare de gestul Sânzianei, suntem întristaţi de ceea ce ea şi partenerul ei au făcut şi, mai ales, nu înţelegem de ce.

Aşteptarea noastră este ca o persoană cu care am mai avut colaborări punctuale în decursul ultimilor ani, să fie familiarizată cu ceea ce presupune risipa alimentară şi cu demersurile noastre de combatere a risipei, demersuri vizibile în Social Media, mediul în care activează.

Pentru noi, acest gest este motiv al încetării unor potenţiale viitoare colaborări.

Sperăm ca acest incident să fie o ocazie în plus pentru ca fiecare dintre noi să conştientizeze încă o dată, de câte ori ajunge în situaţia să arunce mâncare, să îşi ia propriile lecţii în ceea ce priveşte combaterea risipei alimentare şi acţiunile pe care le poate face în acest sens”, a transmis Lidl, potrivit Pagina de Media.

lidl.jpg

Comentarii Facebook