Miercuri 25 Decembrie

Netflix le pregătește românilor o surpriză neplăcută în timpul filmelor. Ce vrea să facă gigantul american, după ce a testat serviciul în alte țări


Netflix ar putea introduce abonamente cu reclame și în România, o schimbare care deja s-a concretizat în alte țări. Platforma de streaming este extrem de populară la noi, fiind folosită de milioane de utilizatori care plătesc lunar pentru acces la filme și seriale. În funcție de tipul de abonament, prețul variază, fiind influențat atât de numărul de utilizatori care pot folosi același cont, cât și de calitatea video oferită.

Abonamentele actuale variază între 4,99 euro și 11,99 euro pe lună, în funcție de preferințele și bugetul fiecăruia și oferă ceea ce au căutat românii: filme fără reclame. Ei bine, gigantul american a introdus în alte țări abonamentele cu reclame. În alte țări această variantă a fost deja implementată și a adus venituri suplimentare pentru Netflix, este posibil ca această opțiune să fie lansată și pe piața din România.

Spre exemplu, în Spania, cel mai ieftin abonament cu reclame costă 6,99 euro pe lună, ceea ce oferă utilizatorilor un preț mai mic, dar cu intercalarea unor reclame în timpul vizionării.

Astfel, utilizatorii Netflix din România ar putea avea curând opțiunea de a alege un abonament mai ieftin, dar cu reclame, așa cum se întâmplă deja în alte țări europene. 

Comentarii Facebook