Duminica 22 Decembrie

Tranzacția anului în media: Radio Impuls a fost preluat de proprietarul Kanal D

 

Radio Impuls, cel mai de succes radio local din România, va intra în portofoliul Dogan Media International, proprietarul Kanal D, în urma obținerii acordului CNA.

 

Cel mai de succes radio local din România la ora actuală, Radio Impuls, trece în proprietatea Dogan Media International, deținătorul postului de televiziune Kanal D. Consiliul Național al Audiovizualului s-a întrunit pe 27 noiembrie, și a dat aviz favorabil acestei mutări. 

 

Cea mai importantă mișcare a anului 2018 pe piața media românească devine, astfel, o realitate.

 

Adway Direction cesionează către Dogan Media frecvențele Radio Impuls din Bacău, Bistriţa, Bucureşti, Cluj-Napoca, Constanţa, Râşnov, Sibiu, Timişoara, Tulcea. Radio Impuls este un proiect 100% clujean, înființat în anul 2001 de către Decebal Victor Cotoc și Codruța Vîntu Kali. Treptat, proiectul a fost extins în alte opt orașe din țară, inclusiv în București. 

 

Radio Impuls este un proiect pe care l-am gândit și l-am dezvoltat în Cluj-Napoca, iar pe parcurs am ajuns și în alte orașe din România. Acum, însă, e momentul să dăm șansa acestui proiect al nostru să devină și mai mare, iar pentru asta e nevoie de susținerea unei stații TV de top, cu renume internațional, așa cum este Kanal D”, a declarant deținătorul societății Adway Direction, omul de afaceri Decebal Cotoc.

 

Echipa care se află la conducerea Adway Direction, formată din Codruța Vîntu Kali, Călin Zereș și Decebal Cotoc, a fost susținută în acest demers de Casa de Avocatură Lăpușan&Partners.

 

Kanal D a crescut spectaculos în audiențe în ultimii ani, impunând adevărate trenduri în televiziune. Stația s-a plasat adesea pe primul sau al doilea loc în topul audiențelor, atât în Prime Time, cât și în Day Time, fiind unul dintre marii jucători de pe piața media din România. Conform datelor furnizate de Kantar Media, în perioada Ianuarie – Octombrie a anului 2018, Kanal D a înregistrat o creștere semnificativă a cotei de piață, de 22%, la nivelul publicului Comercial, în Prime Time, raportat la aceeași perioada a anului precedent.

 

Kanal D este subsidiara Dogan Sirketer Grubu Hoding AȘ și a emis pentru prima data pe 18 februarie 2007.

Comentarii Facebook