Un clujean n-a mai suportat valul de „hate” și a decis să enumere reușitele administrației locale: „Însămânțarea cu flori de câmp a malurilor Someșului”


După ce premierul României a anunțat că metroul din Cluj-Napoca pierde finanțarea de 300 de milioane de euro din PNRR, clujenii nu au ezitat să se amuze pe seama reușitelor administrației locale. De altfel, ce ar fi putut face oamenii? Dacă toate proiectele majore de infrastructură a orașului sunt promise pentru anul 2050. 

„Postare constructivă în contextul actual de hate local.

Datorită faptului că se constată mult hate și bășcălie în contextul pierderii finanțării pentru metrou (din cauza Guvernului, nu a Primăriei!!!!!!) propun să enumerăm în această discuție realizările de până acum ale actualei administrații, care a reușit cu mari sacrificii să pună Clujul pe harta mondială:

Însămânțarea cu flori de câmp a malului Someșului Mic, creând un peisaj idilic, o oază de relaxare după o zi de muncă, pentru cetățeni.

Placarea unei suprafețe record cu plăci care stochează energia solară pe timp de vară (cu randament maxim în zilele caniculare), în conformitate cu noua tendință de stocare a energiei verzi.

Plantarea unui număr record de copaci (mare parte gata uscați) care au dus Clujul pe primul loc în Europa în clasamentul orașelor verzi și pe locul doi mondial după Singapore. Estimăm că vom obține primul loc după implementarea recomandărilor d-lui Primar E. Boc privind acoperișurile verzi la nivelul imobilelor clujene. A se vedea proiectul pilot realizat deja, parcarea publică de la Minerva, care dă o notă aparte zonei prin verdele său.

De Untold nu mai zic nimic, ca să rămânem cu picioarele pe pământ, să nu ni se urce la cap cumva, doamne feri.

Notă: această postare este doar pentru persoanele cu spirit civic constructiv, care au capacitatea de înțelegere a urbanismului modern făcut pentru cetățeni.

Rugăm persoanele manate de hate și rea credință să se abțină!!!!!!”, a punctat clujeanul pe o rețea de socializare. 

 Comisia Europeană va retrage finanțarea de 300 de milioane de euro din PNRR pentru metroul din Cluj-Napoca, afirmă surse guvernamentale, iar proiectul trenului metropolitan pare cel mai greu pentru primarul Clujului, după cum a afirmat chiar Boc în cadrul unei intervenții radio. 

„Paradoxal, ar putea părea că se face cel mai simplu, pentru că ai deja infrastructura, dar e cel mai greu pentru că trebuie corelat cu multe alte proiecte, care sunt în diverse stadii de implementare. Trebuie corelat proiectul nostru cu electrificarea căii ferate Cluj-Episcopia Bihor, proiectul de modernizare a căii ferate Coslariu - Cluj-Napoca care e doar în fază de proiectare, culoarul de nord al Clujului pe lângă calea ferată, trei proiectanți diferiți, la care se mai adaugă și stăpânul tuturor Ministerul Transporturilor - CFR Infrastructură. Fiecare proiectant își vede o problemă și până ce s-au pus de acord, a fost cea mai complicată procedură”,  a declarat Emil Boc, la ZIUA LIVE. 

Primarul Clujului le-a dat locuitorilor orașului și un nou termen final pentru toate aceste proiecte majore de infrastructură 2030-2050, spus altfel mulți s-ar putea să nu mai vadă Clujul „transformat”. 

„Sunt proiectele Clujului 2030-2050, alături de centura metropolitană. Suntem pe drumul cel bun la toate", a continuat Boc. 

Comentarii Facebook