UNTOLD lansează competiția internațională ”SHOW YOU CAN”, pe tema reciclării
Organizatorii UNTOLD alături de Ursus Breweries lansează astăzi competiția internațională „SHOW YOU CAN”, prin care cei creativi pot să propună o idee de instalații funcționale, pe tema reutilizarii și reciclării. Cei interesați de acest subiect pot afla detalii și se pot înscrie începând de astăzi, 15 martie până pe data de 25 martie, pe untold.com/showyoucan.
Aplicanții au șansa de a-și vedea idea implementată, proiectul câștigător fiind finanțat de către UNTOLD cu suma de 10.000 de euro (conform regulamentului campaniei disponibil pe untold.com/showyoucan), urmând a fi expus în perimetrul festivalului, timp de 4 zile. De asemenea, câștigătorul competiției va fi invitat la cea de-a 5 ediție a festivalului UNTOLD, având accesul, transportul și cazarea asigurate. În plus, câștigătorul competiției, alături de următorii 4 finaliști vor petrece 5 zile la Bruxelles, într-un internship în cadrul Comisiei pentru Mediu, Sănătate Publică și Siguranță Alimentară din cadrul Parlamentului European.
Campania „SHOW YOU CAN” este rezultatul angajamentului anunțat de UNTOLD în Parlamentul European, la Bruxelles, în iunie 2018, ce vizează informarea și conștientizarea publicul tânăr asupra reciclării deșeurilor, a economiei circulare și implicit a colectării selective. Această campanie completează șirul de acțiuni începute de UNTOLD și partenerii săi în 2018, cu privire la conștientizarea importanței reciclării și a impactului asupra mediului înconjurător. Și în 2019, UNTOLD își continuă această misiune, urmând ca până la ediția aniversară să fie implementate acțiuni menite să reducă prezența plasticului în festival, dar și să ofere participanților modalități de colectare selectivă, pe parcursul celor 4 zile de distracție.
“Ne bucurăm să lansăm alături de partenerii noștri acest frumos proiect care vizează informarea și conștientizarea publicul tânăr asupra reciclării selective. Sperăm să strângem cât mai multe idei, iar cele mai ambițioase să se regăsească în festival.”, a declarat Bogdan Buta, Director General UNTOLD
UNTOLD are alături unele dintre cele mai puternice companii din România, care sunt pentru dezvoltarea modelului comun de bune practici. Susținerea pe care o oferă se manifestă și dincolo de parteneriatul comercial, acțiunile de responsabilitate socială reprezentând un pilon important în strategia comună de implementare a parteneriatului pe termen lung. Ursus Breweries este unul dintre primii parteneri care s-a alăturat acestei campanii, continuând seria de acțiuni realizate și în 2018.
"Ursus Breweries a fost prima companie care a adus reciclarea ambalajelor pe harta UNTOLD, realizând activități dedicate colectării ambalajelor. Integrarea colectării, reutilizării și reciclării în povestea noastră de la festival reprezintă un mesaj din partea regelui berii către toți cei care pot contribui la protecția mediului înconjurător.Pentru URSUS, dialogul cu iubitorii brandului se completează întotdeauna cu idei creative, cunoaștere aprofundată, curiozitate, dorința de a schimba ceva în bine și entuziasm. Ne implicăm în concursul inițiat de UNTOLD și Parlamentul European pentru a facilita accesul celor care vor să protejeze mediul înconjurator la toate acestea.” – a declarat Dragoș Constantinescu, Președinte Ursus Breweries.
Festivalul UNTOLD, ediția 2019 va avea loc în perioada 1-4 august, la Cluj-Napoca.
26 Comentarii
Atentie la bashini!!!
PD continua aceasi politica, incurarajeaza hedonismul prin zaifeturi publice sub diverse pretexte, de la zi nationala la evenimente istorice, zilele Clujului, a pensionarilor, a pernelor si a Untold, Castel si alte magarii pentru public needucat care ne sufoca. Iata adevarata fata al Bocului si acolitilor.Ati taiat salariile cu 25%!
- Ati taiat… Citeste mai departe
„SHOW YOU CAN get them out of CLuj-Napoca"! Odată cu plecarea din fruntea primăriei a țărănușului incompetent, se va termina și cu zgomoteca drogaților în polin centrul Clujului - ce rușine!
Clujul este administrat precum capitala unei republici bananiere, mult zgomot, divertisment și diferite gratuități oferite prostimii, în schimbul voturilor.… Citeste mai departe
@Ina:
“in polin”?
Sper ca INNA cea frumoasa și buna e invitata de onoare la Cluj pt a concerta la UNTOLD, spre incantarea publicului “academic “.
@Ina: Tot cu cinci lei scurtu dai?
@corect politic: daca ai fi corect ai realiza ca esti produs de laba trista. Poaste la tine in Tiliorman scurta e n5 lei. Pe la noi e 100+TVA. asa ca bast vinitura acasa, ca nu ai tu bani nici de un pisu nla buda de la oser.
Frumos proiect, sper sa reușim sa conștientizam pe toti participanții sau comentacii troli de însemnătate a acestuia, și sa încercam sa reciclam personajele toxice gen Antoldeanu, Cleopatru, Bocilian, Dr Ciomu și pe toti cei ce fac parte din gasca infecta anti Boc și Tise, a clujenilor adevărați romani și a orașului minunat, cunoscut peste hotare datorită… Citeste mai departe
@Untoldeanu: Ia ma limbrice o gura de aer ca fierbe rahatul in tine, de haladitu dracu de ghebos.
@Untoldeanu: Eu as merge pe costientizarea poluarii fonice si al respectului pentru cetateanul simplu.
@mario:
Și acestea se vor rezolva cu îngăduință,răbdare și cu ajutorul celor ce trebuie sa rezolve inconvenientul cu zgomotul. Cetățeanul simplu sau complicat este respectat dacă și el respecta la rândul lor pe alții ce aduc orașului o faima, bucurie pt mulți, încasări peste limite in toate domeniile de activitate, intr-un cuvânt celor ce fac… Citeste mai departe