Vineri 13 Septembrie

Vacanță de coșmar pentru clujeanul Alin Oprea pe litoralul românesc! Cunoscutul artist a povestit totul: „Nu mi s-a mai cerut niciodată, nicăieri în lume”


Întâmplare nefericită pentru Alin Oprea, la un hotel din Mangalia! Cunoscutul artist clujean, și familia sa au avut parte de o experiență dezamăgitoare în timpul unei escapade pe litoralul românesc. 

Împreună cu soția sa Medana și fiica acesteia dintr-o altă relație, Alin Oprea a ales să-și petreacă weekendul la un hotel din Mangalia. Din păcate, sejurul lor a fost umbrit de o serie de incidente neplăcute, culminând cu un accident al fiicei în baia de la hotel și un refuz de asistență din partea personalului de acolo.

De când a ajuns în incinta hotelului New Belvedere din Mangalia, artistul a fost întâmpinat cu o veste care i-a lăsat un gust amar. La check-in, Alin Oprea a achitat integral costul camerei, însă angajaţii i-au solicitat să plătească o garanție suplimentară de 450 lei pentru eventualele pagube.

„Nu mi s-a mai cerut niciodată o astfel de garanție în alte hoteluri, nicăieri în lume și nici la noi în țară. De obicei, clienții sunt întâmpinați cu un pahar de apă măcar sau cu o limonadă, nu cu cerințe neașteptate și neplăcute, iar în cameră cu fructe și o șampanie, așa am fost primiți peste tot pe unde am mers, în străinătate. La ei până și cafeaua din cameră, care peste tot este oferită gratuit, la ei se plătea. Gestul în sine ne-a atras atenția într-un mod neplăcut”, a declarat muzicianul pentru CANCAN.RO.

Un alt aspect care a stârnit nemulțumirea familiei a fost obligativitatea de a plăti pentru un pachet all-inclusive, deși aceștia doreau doar cazare.

„Am fost constrânși să achităm pentru mese la care nici măcar nu intenționam să participăm și de la care chiar am lipsit de câteva ori, ceea ce a crescut semnificativ costul vacanței, fără a ne aduce vreun beneficiu real”, a adăugat soția solistului.

Situația s-a agravat când Daria, fiica de 15 ani a Medanei, a suferit un accident grav în camera de hotel. În timp ce încerca să închidă ușa cabinei de duș, aceasta s-a desprins din cauza faptului că nu era bine fixată și s-a spart în mii de cioburi. Fetița a fost rănită în mai multe locuri, cea mai gravă tăietură fiind la picior.

„În loc să ofere sprijin, personalul hotelului a refuzat orice formă de ajutor, inclusiv chemarea unei ambulanțe. Managerul hotelului a dispărut rapid, invocând probleme personale, iar directoarea din București, contactată telefonic, a avut o atitudine inumană, susținând că incidentul nu este responsabilitatea hotelului și că Medana trebuia să între cu copilul de 15 ani în baie. Când Medana i-a spus cine este și că va chema presa și televiziunea, aceasta a spus că pe ea nu o interesează, să-i cheme “chiar acum”.

Mai mult decât atât, la finalul sejurului, conducerea hotelului a refuzat să le restituie garanţia.

„Dacă am fi întâlnit un minim de omenie și compasiune din partea conducerii hotelului, poate că nu am fi escaladat acest conflict. Însă, în fața aroganței și a aerelor de superioritate afișate de conducerea acestei unități, am hotărât să mergem până la capăt pentru a ne face dreptate.

Din păcate acționarii hotelului, habar nu au de atitudinea angajaților lor. În străinătate, după un astfel de incident, mai că nu ți-ar fi pus covor roșu. Pe acești angajați nici măcar nu i-a interesat, motivând că oricum ei au mereu controale și că mai sunt și alți clienți nemulțumiți care fac sesizări la protecția consumatorului. Am plătit mai mult la acest hotel decât în Tenerife și am fost foarte dezamăgiți de experiența avută”, a concluzionat Medana, potrivit sursei citate. 

Comentarii Facebook