Adio, buletin! De acum te identifici și cu telefonul, dacă ești client la Banca Transilvania! BT revoluționează domeniul bancar din România


Banca Transilvania introduce, în premieră pentru România, identificarea cu BT Pay, de pe telefonul mobil. Poți în continuare să te identifici cu pașaportul sau buletinul, dar dacă nu le ai la tine, telefonul te salvează

Banca Transilvania aduce o schimbare majoră în modul în care clienții își accesează serviciile bancare. Începând de astăzi, clienții se pot autentifica în sucursalele și agențiile băncii direct cu aplicația BT Pay, o funcționalitate unică pe piața din România. Aceasta inovație face parte dintr-un proiect amplu al băncii, care își propune să aducă tehnologia mai aproape de client, simplificând experiența bancară.

Noua opțiune de autentificare va fi disponibilă pentru toți clienții Băncii Transilvania în cele peste 500 de unități ale băncii, fiind completată de opțiunea clasică de autentificare cu cartea de identitate sau pașaportul. Astfel, BT continuă să îmbunătățească soluțiile sale digitale, consolidând ecosistemul BT Pay, care acum include atât opțiuni de banking de zi cu zi, cât și soluții pentru autentificarea în Call Center și în unități.

Această funcționalitate inovatoare a fost dezvoltată cu ajutorul platformei de tehnologie FLOWX.AI, bazată pe inteligență artificială, alături de colaborarea cu partenerii Endava și Code Crafters. Peste 80.000 de persoane trec zilnic pragul Băncii Transilvania, iar acum vor beneficia de o experiență bancară mai rapidă și mai simplă, grație autentificării digitale prin BT Pay.

De asemenea, lansarea acestei funcționalități vine într-un moment semnificativ pentru Banca Transilvania, care se pregătește să integreze clienții OTP Bank România, care vor deveni parte din familia BT începând cu luna martie 2025.

Banca Transilvania continuă să inoveze și să ofere soluții care răspund nevoilor clienților săi, reafirmându-și statutul de lider în sectorul bancar din România și din sud-estul Europei.

Comentarii Facebook