Aegon recrutează personal la Cluj-Napoca. Ce posturi sunt oferite (P)
Clujenii care sunt interesați să urmeze o carieră în domeniul financiar, vor să se reprofileze sau să își suplimenteze veniturile, pot beneficia de una dintre cele 80 de oportunități de carieră oferite de Aegon.
Noii membri ai echipei vor face parte din recent lansata rețea de distribuție Aegon Office, al cărei prim punct de lucru se află în cartierul Gheorgheni. Campania de recrutare se va încheia sâmbătă, 15 iunie 2013.
Aegon, singura multinațională din industria financiară cu sediul central în Cluj-Napoca, își extinde semnificativ activitatea, context in care derulează și această amplă campanie de recrutare. Compania recrutează consultanți financiari, unit manageri și manageri de agenție, în condițiile în care piața de profil stagnează în Romania și tot mai multe companii se retrag sau îsi reduc din echipe.
”Primul val de recrutări are loc la Cluj-Napoca, unde avem 80 de oportunități de carieră deschise, urmând să ne dezvoltăm echipa și în București, Sibiu și Arad. Sunt încurajați să aplice candidații cu sau fără experiență în domeniul asigurărilor, care vor să își continue drumul professional în cadrul unei companii stabile, dedicate pieței românești”, a declarat Sînziana Maioreanu, CEO Aegon.
Cei recrutați vor promova responsabilitatea financiară pe termen mediu și lung, oferindu-le suport clienților pentru a lua cele mai bune decizii în materie de asigurări de viață și pensii private.
Totodată, aceștia vor avea oportunitatea să se dezvolte alături de o echipă de specialiști cu experiență, vor participa la traininguri profesionale asigurate de companie, vor beneficia de venituri consistente și de recunoașterea performanței profesionale, printr-o grilă generoasă de comisionare.
Persoanele interesate de aceste posturi pot aplica prin intermediul site-ului de recrutare www.aegoncareers.ro, telefonic, la numarul 0364.425.999, sau își pot trimite CV-ul la adresa recrutare@aegon.ro.
Ei vor primi detalii privind oportunitatea de carieră aleasă și beneficiile aferente acesteia, respectiv despre companie și procesul de selecție. Data limită pentru prima etapă a selecției este 15 iunie 2013.
Rețeua de distribuție Aegon Office este formată din agențiile asigurătorului, prin care sunt distribuite soluțiile proprii de pensii private și asigurări de viață ale companiei olandeze.
Grupul AEGON este, la nivel mondial, unul dintre cei mai importanţi furnizori de servicii financiare, specializat în asigurări de viaţă, planuri de pensii şi soluţii investiţionale.
Cu sediul central în Olanda şi cu o experienţă dovedită în domeniul financiar de peste 160 ani, AEGON activează cu succes în peste 20 de ţări de pe patru continente. Prin intermediul celor peste 27.000 de angajaţi, Grupul contribuie semnificativ la realizarea obiectivelor personale şi profesionale a peste 47 milioane de clienţi.
AEGON a încheiat primul trimestru al anului 2012 cu un profit net de 521 de milioane de euro, în creştere cu 59% față de perioada similară a anului 2011, depăşind aşteptările de profit estimate la finalul anului trecut. De asemenea, şi pe segmentul de pensii private Grupul AEGON a înregistrat o creştere de 3% a profitului operațional brut de 425 de milioane de euro.
Grupul AEGON are primul contact cu piaţa din România în anul 2007, când înfiinţează compania de pensii private BT AEGON, în urma unui parteneriat cu Banca Transilvania.
În vederea consolidării poziţiei sale pe piaţă financiară locală, AEGON achiziționează la începutul lui 2009 participația Băncii Transilvania în compania de administrare a fondului de pensii. Astfel, astăzi, compania de pensii este deținută integral de grupul AEGON.
La începutul lui 2008, AEGON pune bazele unei companii de asigurari de viață în România, iar in 2009 lasează un nou parteneriat cu Banca Transilvania care deschide pentru AEGON prezența în piața de bancassurance din România. In anul 2010 AEGON câştigă premiul anului pentru cel mai creativ produs de asigurare vândut prin rețele bancare.
1 Comentariu
zise vulpea catre arici...