Apa, sucul și bere, produsele cele mai populare în rândul românilor


Potrivit unui studiu recent, printre cele mai bine vândute produse din România sunt apa minerală, sucurile și berea.

Studiul arată că cele 12 rețele de comerț modern din România ocupă doar 1% din numprul total de puncte de vânzare din România, însă acestea ocupă aproape o treime din suprafaţa totală de vânzare şi au afaceri cumulate de 7-8 mld. euro anual, respectiv 40% din încasările întregului univers ce include atât magazinele din comerţul cu do­mi­nantă alimentară (modern şi tradiţional), cât şi benzinăriile, farmaciile şi HoReCa.

În România există 121.791 de puncte de vânzare, respectiv magazine din comerţul modern şi tradiţional, farmacii, magazine de produse cosmetice, produse chimice şi unităţi HoReCa, po­trivit stu­diului companiei de cercetare Vektor Markforschung care face astfel prima radiografie a locurilor de consum din România, scrie ZF.ro.

Același studiu arată că magazinele alimentare și chioșcurile ocupă cel mai mare procent al comerțului din România, cu aproximativ 70.000 de unități, în timp ce comerțul modern a ajuns la circa 1.100 de unități.

Comentarii Facebook