Aproape 400 de persoane au aplicat în fiecare oră la creditele BT cu discount din campania #SummerVibes


Aproximativ 6.000 de persoane au aplicat la creditele BT cu discount din cadrul campaniei #SummerVibes, care a avut loc luni, 20 iulie, pe parcursul a 15 ore. 

Cele mai solicitate produse au fost creditele de nevoi personale Practic BT şi împrumuturile imobiliare-ipotecare, cu 70% dintre aplicaţii, cifre care confirmă tendinţa continuării investiţiilor în planuri personale şi a creşterii investiţiilor în locuinţe – fie în cele pe care clienţii le au deja, fie în apartamente sau case noi. 

În etapa de teasing a campaniei, aproape 10.000 de persoane s-au înscris pentru a primi noutăţi despre campanie, iar trei dintre acestea au câştigat prin tragere la sorţi câte un weekend în glamping, în România. 

Conceptul de shopping bancar online a fost lansat pe piaţă de Banca Transilvania şi înseamnă discounturi şi beneficii la produse şi servicii. #SummerVibes a fost a doua campanie de acest gen anunţată de BT de la începutul pandemiei pentru a susţine clienţii. 


Comentarii Facebook