Au adus TUI în România și acum cuceresc Clujul cu o altfel de AGENȚIE. Ofertele pe 2015: Sejururi de 10 zile spre Turcia
Conducerea TUI TravelCenter prin Eurolines a prezentat noua agenție de turism din clădirea The Office Cluj, dar și ofertele Early booking pentru Turcia, Grecia, Spania.
Agenția TUI Travel Center din clădirea The Office are un concept original, cu totul diferit față de agențiile tradiționale.
Practic, clujeanul este primit într-un living room, o încăpere unde să se simtă familiar și care să îi dea, încă din agenție, sentimentul că vacanța lui a început, a explicat Dragoș Anastasiu, fondatorul Grupului Eurolines România.
Agenția TUI Travel Center din The Office Cluj este cea de-a patra pe care Grupul Eurolines România o deține la Cluj. Rentabilitatea acesteia s-a demonstrat deja. Astfel, agenția a fost deschisă în august 2014, și până acum a avut vânzări de 600.000 de euro. Pentru anul 2015, conducerea Grupului Eurolines se așteaptă ca vânzările TUI TravelCenter din The Office să ajungă la 3.5 milioane de euro și să fie printre cele mai profitabile agenții din țară.
TUI TravelCenter este prezent pe piața din România de 3 ani, ân urma încheierii parteneriatului strategic dintre Eurolines si TUI Travel PLC pentru piața din România și Republica Moldova. Practic, un turist poate cumpăra de la Cluj un pachet de turism în aceleași condiții de calitate și pret ca cele oferite turiștilor din Germania.
”Folosim același sistem de rezervări ca și Agențiile TUI din Germania. Când intri în agenția de la Polus sau de la The Office, consultantul de turism va accesa aceeași bază de date ca și cel din Germania. Este un mit că în Germania sunt prețuri mai mici, pentru că aceleași cataloage sunt disponibile și în România. Avem acces la toate pachetele din World of TUI”, a mai spus Dragoș Anastasiu, fondatorul Grupului Eurolines România.
Ofertele chartele din Cluj pentru anul 2015 sunt atractive ca preț. Spre exemplu, spre Antalya se va zbura în 2015 de două ori pe săptămână la prețul de 448 de euro, la un hotel de 4 stele. ”Pentru Antalya vom avea două plecări pe săptămână și vom avea sejururi de 10 nopți. Prin operarea a două chartere vom acoperi avea sejururi de 7, 10 nopți și 14 nopți”, a explicat Dragoș Anastasiu, fondatorul Grupului Eurolines România.
Între oferte se mai numără și Rhodos, 344 de euro, la un hotel de 3 stele, Palma de Mallorca - 360 de euro, la 3 stele cu mic dejun inclus și zbor cu avionul.
TUI TravelCenter a avut o cifră de afaceri de 52 de milioane de euro în primele trei trimestre ale anului 2014, iar 7% din vânzari au fost realizate la Cluj. ”Aceste procente plasează Clujul pe locul doi în țară, după București, unde avem o cifră de afaceri de 25%. Ceea ce țin să precizez este că la Cluj vom avea o creștere mai accentuată ca în București.
România are trei produse pe care le poate vinde foarte bine. Primul produs este Transilvania și sunt foarte multe circuite care se deruleaza în zona asta, dar și clienți individuali. Aveți de jur împrejur o mulțime de atracții care pot fi văzute în tururi cu autocarul. Al doilea produs este Delta Dunării.
Și acolo sunt 5 - 6 locații de excepție și al treilea produs este Bucureștiul - City Break București. Orașul s-a dezvoltat extraordinar. Sunt locuri și evenimente în București care atrag turiștii străini.
Și Clujul se poate dezvolta pe segmentul de City Break. Eu stau acum la un hotel excelent, restaurantele din Cluj sunt foarte bune, sunt cluburi și zone de shopping. Se și observă o creștere a numărului de pasageri pe Aeroportul Internațional Cluj”, a mai explicat Dragoș Anastasiu, fondatorul Grupului Eurolines România.
Foto: Dragoș Anastasiu, fondatorul Grupului Eurolines România
Investiția în Agenția TUI TravelCenter The Office a fost de 50.000 de euro, fiind cea mai mare de până acum din Cluj, de la o agenție de turism.
10 Comentarii
D-lui Dragos Anastasiu, nu este elocvent pretul din Germania si de la noi. Nu cred in acest brand, se ascunde ceva su pres. Verificati ofertele, va rog!
Ce curios ca in Spania s-au inchis toate filialele TUI,acum 10 ani! O sa va convingeti,ca preturile nu-s avantajoase la TUI!
Sigur ca da, extrem de seriosi....... am vrut in vara sa imi fac o rezervare la ei...... mi-au facut oferta (intr-o joi) si mi-au spus ca pretul ramane neschimbat...... cand am mers vineri sa rezerv...... pretul era cu 500 Euro+ bonus ........ Concluzie, mi-am creat singur acelasi pachet cu 500 Euro mai ieftin decat oferta lor initiala...... Cat… Citeste mai departe
Si eu am fost cu tui in grecia si am fost incantata. M-au sunat inainte de zbor, acolo s-au purtat extrem de amabil si apoi m-au sunat dupa sa vada cum mi-a placut.
Sunt experiente si experiente, dar eu zic ca isi respecta numele.
Tui are o cifra de afaceri de 18,5 miliarde de euro pe plan mondial si 180 de avioane in flota, dar desigur ca sunt amatori.
Romanilor nimic nu le place.
Preturile sunt chiar bune. Mai ales la Palma de Mallorca. Cred ca dupa Early Booking vor sari bine de 600 de euro.
Au bagat 50 de mii de euro numai in agentia aia. Deci investitia este mare.
Restul ag din Cluj sunt niste cocini.
Mai au cei de la Kartago o agentie faina si primitoare in Zorilor, unde au si sediul.
Felicitari
Este un pas in fata. Am fost clientul lor si se poarta altfel cu omul.
Cu noile oferte vor seta un nou standard pe piața
Sigur 50.000 EUR e cea mai mare investitie de pana acum in Cluj? Bine stam..