Vineri 22 Noiembrie

Au adus TUI în România și acum cuceresc Clujul cu o altfel de AGENȚIE. Ofertele pe 2015: Sejururi de 10 zile spre Turcia

 

Conducerea TUI TravelCenter prin Eurolines a prezentat noua agenție de turism din clădirea The Office Cluj, dar și ofertele Early booking pentru Turcia, Grecia, Spania.

 

Agenția TUI Travel Center din clădirea The Office are un concept original, cu totul diferit față de agențiile tradiționale.

 

Practic, clujeanul este primit într-un living room, o încăpere unde să se simtă familiar și care să îi dea, încă din agenție, sentimentul că vacanța lui a început, a explicat Dragoș Anastasiu, fondatorul Grupului Eurolines România.

 

 

 

Agenția TUI Travel Center din The Office Cluj este cea de-a patra pe care Grupul Eurolines România o deține la Cluj. Rentabilitatea acesteia s-a demonstrat deja. Astfel, agenția a fost deschisă în august 2014, și până acum a avut vânzări de 600.000 de euro. Pentru anul 2015, conducerea Grupului Eurolines se așteaptă ca vânzările TUI TravelCenter din The Office să ajungă la 3.5 milioane de euro și să fie printre cele mai profitabile agenții din țară.

 

TUI TravelCenter este prezent pe piața din România de 3 ani, ân urma încheierii parteneriatului strategic dintre Eurolines si TUI Travel PLC pentru piața din România și Republica Moldova.  Practic, un turist poate cumpăra de la Cluj un pachet de turism în aceleași condiții de calitate și pret ca cele oferite turiștilor din Germania.

 

Folosim același sistem de rezervări ca și Agențiile TUI din Germania. Când intri în agenția de la Polus sau de la The Office, consultantul de turism va accesa aceeași bază de date ca și cel din Germania. Este un mit că în Germania sunt prețuri mai mici, pentru că aceleași cataloage sunt disponibile și în România. Avem acces la toate pachetele din World of TUI”, a mai spus Dragoș Anastasiu, fondatorul Grupului Eurolines România.

 

Ofertele chartele din Cluj pentru anul 2015 sunt atractive ca preț. Spre exemplu, spre Antalya se va zbura în 2015 de două ori pe săptămână la prețul de 448 de euro, la un hotel de 4 stele. ”Pentru Antalya vom avea două plecări pe săptămână și vom avea sejururi de 10 nopți. Prin operarea a două chartere vom acoperi  avea sejururi de 7, 10 nopți și 14 nopți”, a explicat Dragoș Anastasiu, fondatorul Grupului Eurolines România.

 

Între oferte se mai numără și Rhodos, 344 de euro, la un hotel de 3 stele, Palma de Mallorca - 360 de euro, la 3 stele cu mic dejun inclus și zbor cu avionul.

 

 

TUI TravelCenter a avut o cifră de afaceri de 52 de milioane de euro în primele trei trimestre ale anului 2014, iar 7% din vânzari au fost realizate la Cluj. ”Aceste procente plasează Clujul pe locul doi în țară, după București, unde avem o cifră de afaceri de 25%. Ceea ce țin să precizez este că la Cluj vom avea o creștere mai accentuată ca în București.

 

România are trei produse pe care le poate vinde foarte bine. Primul produs este Transilvania și sunt foarte multe circuite care se deruleaza în zona asta, dar și clienți individuali. Aveți de jur împrejur o mulțime de atracții care pot fi văzute în tururi cu autocarul. Al doilea produs este Delta Dunării.

 

Și acolo sunt 5 - 6 locații de excepție și al treilea produs este Bucureștiul - City Break București. Orașul s-a dezvoltat extraordinar. Sunt locuri și evenimente în București care atrag turiștii străini.

 

Și Clujul se poate dezvolta pe segmentul de City Break. Eu stau acum la un hotel excelent, restaurantele din Cluj sunt foarte bune, sunt cluburi și zone de shopping. Se și observă o creștere a numărului de pasageri pe Aeroportul Internațional Cluj”, a mai explicat Dragoș Anastasiu, fondatorul Grupului Eurolines România.

 

Foto: Dragoș Anastasiu, fondatorul Grupului Eurolines România

 

Investiția în Agenția TUI TravelCenter The Office a fost de 50.000 de euro, fiind cea mai mare de până acum din Cluj, de la o agenție de turism.

Comentarii Facebook