Aventura unei clujence cu Bigotti: ”E anti reclama pe fata!”
Comerțul din ziua de azi este cu siguranță depășit ca forță de răspuns la nevoile clienților.
Un voucher cadou achițizionat de la Bigotti a subliniat încă o dată aceste probleme, iar ceea ce trebuia să fie un ... cadou, a devenit un șir lung de probleme.
”Draga Bigotti, daca iti spun ca nu mai cumpar veci pururi de la tine, mi-e clar ca nu te intereseaza. Si asta nu fiindca ai avea milioane de alti cumparatori, ci pentru ca, la modul propriu mi-ai demonstrat ca nu te intereseaza sa iti fiu client. Ma rog, clientul nu sunt eu, ci sotul meu, dar eu am facut prostia sa il incurajez in aceasta ”pasiune”, si chiar i-am luat de la tine un VOUCHER cadou de ziua lui. Voucher pe care a avut toata intentia sa il cheltuie de la prima vizita in magazin. Dar, fiindca era perioada reducerilor, nu aveati marimi mai deloc. Dar am apreciat ca ati comandat din alta parte din tara. Si a durat o saptamana. Pentru ca o pereche de pantofi care aparea pe stoc erau de fapt 2 perechi combinate: un pantof de-un numar, altul de altul! In rest, totul bine...
Pana cand, in nebunia celor 10 telefoane de ”a venit perechea, dar nu e buna”, ”va rog sa ne iertati, dar nu mai avem alta”, ”cum sa facem?”, ”dar cand puteti sa veniti din nou in mall”, etc., eu am PIERDUT voucherul. DAR am pastrat bonul fiscal, pe care e trecut CODUL voucherului, deci, practic, am tot ce imi trebuie pentru a putea sa ma bucur de banii pe care, altfel, e ca si cum i-as fi aruncat pe geam!! Ghici ce, voi nu aveti aceeasi parere, ba mai mult, imi spuneti ca ”sefa de la Bucuresti nu permite asa ceva”. Asa ceva... gen cumparaturile de la voi din magazin, sau ce?? Bleah. Scarbita. In caz ca nu ai citit feelingul din stare”, a relatat Anca Dinu.
0 Comentarii