Banca Transilvania a atras peste 50.000 de carduri de credit prin programul Star BT
Peste 50.000 de carduri de credit noi şi un volum mai mare cu peste 50% a cumpărăturilor efectuate cu ajutorul cardurilor sunt doar două dintre rezultatele înregistrate de Banca Transilvania, prin Star BT.
Programul Star BT a fost lansat în luna mai 2011.
Star BT este programul de loialitate destinat celor care folosesc la cumpărături, în ţară sau în străinătate, unul dintre cele 5 carduri de credit emise de Banca Transilvania: MasterCard Forte, MasterCard Forte pentru Medici, Visa Gold, Visa Gold Rotary şi Visa Platinum.
Clienţii persoane fizice beneficiază, prin Star BT, de puncte de loialitate, care se acumulează şi pot fi utilizate la comercianţii parteneri, sau de rate fără dobândă. Valoarea unui punct este de 1 leu, iar punctele Star BT pot fi folosite pentru plata cumpărăturilor la comercianţii înscrişi în program. Începând cu luna decembrie a.c., posesorii de carduri de credit incluse în acest program pot opta, gratuit, pentru transferul Punctelor Star BT între conturile proprii de carduri de credit sau către alţi clienţi BT, posesori de carduri de credit.
Performanţa Star BT, în cifre (mai 2011 – decembrie 2012): peste 50.000 de carduri de credit noi, emise de Banca Transilvania; volum mai mare cu peste 50% a cumpărăturilor efectuate cu cardurile de credit BT; peste 4.000.000 de Puncte Star BT, acumulate de clienţi, de la începutul programului; peste 1.300 de comercianţi parteneri în cadrul proiectului, în peste 3.400 de locaţii comerciale.
Printre partenerii Star BT se numără branduri cu notorietate, cum sunt: Domo, Altex, Flanco, Praktiker, Eximtur, Perfect Tour, Aerotravel, Debenhams, Cărtureşti, Reţeaua privată de sănătate Regina Maria, Benvenuti, Centrofarm, Plafar, Cellini, Alexandria, Librarium etc. Programul este disponibil şi comercianţilor online - eMAG.ro, Evomag.ro, F64.ro, Floridelux.ro etc.
În cadrul Star BT, Banca Transilvania a lansat, în premieră pe piaţa din România, ”Smart Statements”, extrase de cont care conţin, ”all–in-one”: informaţii specifice, reprezentarea grafică a tranzacţiilor, machete integrate, precum şi numărul de Puncte Star BT acumulate sau alocate.
De asemenea, primul joc lansat de BT în cadrul profilului său de pe Facebook are legătură cu Start BT. Star BT Game, cu un format „card match”, presupune recunoaşterea siglelor partenerilor acestui programul de loialitate. Aproape 17.000 de persoane au jucat Star BT Game în decurs de 8 săptămâni. Pe Facebook, acesta s-a încheiat în această săptămână, iar datorită succesului acestuia, echipa de marketing & comunicare BT a propus ca jocul să continue. Prin urmare, acesta poate fi accesat acum de pe siteul Star BT, www.game.starbt.ro.
0 Comentarii