Duminica 22 Decembrie

Banca Transilvania, desemnată ”Retail Bank of the Year”, pentru performanțe de invidiat

 

Banca Transilvania a primit premiul Retail Bank of the Year din partea publicaţiei ”Business Arena Magazine”, datorită rezultatelor obţinute prin linia sa de business, dedicată clienţilor persoane fizice. 

 

Titlul a fost primit de BT în cadrul evenimentului Financial Leaders’ Hall of Fame 2012, organizat în Bucureşti.

 

Printre rezultatele BT - retail banking se numără atragerea a peste 1,4 milioane de clienţi persoane fizice, cu peste 8% mai mulți în 2012, faţă de 2011, cu 9% mai multe plasamente în credite acordate persoanelor fizice în primele zece luni ale acestui an, ajungând la 6,2 mld.lei.

 

De asemenea, valoarea depozitelor la vedere și la termen a crescut cu 14,6%, în primele zece luni ale acestui an, faţă de finalul anului 2011. În acest an au fost emise 1,9 milioane de carduri, BT având o cotă de 16%.

 

În plus, 280.000 de clienţi folosesc serviciile BT24 Internet Banking şi Mobile Banking, din care peste 235.000 sunt persoane fizice;

 

Produse şi programe BT ”vedetă”: cardurile de debit (de salariu), cardurile de credit şi programul de loialitate pentru carduri de credit - Star BT (www.starbt.ro).

 

Ne bucurăm că strategia noastră pe retail banking dă roade şi este recunoscută în piaţă, acest premiu fiind o confirmare în acest sens. Rezultatele noastre vorbesc de la sine, activitatea de retail a băncii înregistrând, an de an, creştere sustenabilă. Suntem în etapa de consolidare a poziţiei Băncii Transilvania pe piaţa de retail, focusul nostru fiind  oferirea de produse şi servicii de calitate, ceea ce va duce, cu siguranţă, la noi creşteri”, a declarat Gabriela Nistor, director exectutiv Retail Banking în cadrul Băncii Transilvania.

 

Banca Transilvania este una dintre cele mai mari bănci din România, în funcţie de active. Misiunea sa, ca bancă privată cu capital majoritar românesc, este de a sprijini mediul de afaceri. 

 

Activitatea BT este organizată pe patru linii principale de business: persoane fizice, IMM, companii mari, respectiv Divizia pentru Medici. Banca Transilvania are peste 6.000 de angajaţi, o reţea formată din peste 550 de sedii şi 1,5 milioane de clienţi activi. BT este prima bancă din România care a fost cotată la Bursa de Valori Bucureşti, în 1997. Strategia sa este susţinută de acţionari puternici, printre care Banca Europeană pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare (BERD), care deţine 15% din capitalul social al băncii.

Comentarii Facebook