Banca Transilvania încurajează folosirea metodelor alternative de plată a facturilor

 

Banca Transilvania oferă 1.000 de premii a câte 100 de lei în cadrul unei campanii care își propune încurajarea folosirii metodelor alternative de plată a facturilor.

 

Aceste metode sunt BT24 Internet Banking & Mobile Banking, la bancomat sau prin serviciul Direct Debit, în locul plăţii la ghişeul bancar.

 

Campania se va desfăşura timp de trei luni, până în 15 februarie 2013, iar Banca Transilvania pune în joc 1.000 de premii a câte 100 lei. Prin intermediul BT se pot plăti toate facturile - de la cele pentru energie electrică, apă, gaz, TV cablu, Internet, telefonie, la cele de salubritate.

 

Avantajele metodelor alternative de plată a facturilor:

 

Metodele alternative de plată a facturilor înseamnă confort şi economie de timp - fără costuri suplimentare.

 

BT24 Internet Banking & Mobile Banking reprezintă o modalitate facilă şi practică de achitare a facturilor, accesibilă clienţilor care folosesc serviciul BT24, plata realizându-se direct din contul curent, prin intermediul Internetului, după completarea detaliilor privind numărul facturii şi furnizorul. In cazul utilizării serviciului de mobile banking mBT24, plata se poate realiza prin simpla scanare a codului de bare a facturii. Peste 280.000 de persoane folosesc BT24, iar peste 26.000 dintre aceştia accesează serviciul Băncii Transilvania, de pe telefonul mobil.

 

Plata prin bancomatele BT poate fi folosită ca alternativă de clienţii care au carduri de la Banca Transilvania. Este necesară, şi în acest caz, cunoaşterea numărului facturii pentru care se face plata. La finalizarea operaţiunii, bancomatul va elibera în mod automat chitanţa aferentă. BT are aproape 900 de ATM-uri în întreaga ţară.

 

Direct Debit BT este o altă metodă de plată a facturilor – automată, programată, direct din contul curent al clientului. Acest serviciu BT presupune încheierea unui acord prealabil între bancă şi client, acord în baza căruia Banca Transilvania virează din contul clientului, către furnizori, echivalentul valorii facturilor.

 

Campania se desfăşoară în întreaga reţea de unităţi a Băncii Transilvania. Informaţiile despre această iniţiativă sunt postate pe siteul BT (http://www.bancatransilvania.ro/bt/ campanie_facturi.html), precum şi pe profilele de socializare ale băncii - Facebook, Twitter şi Pinterest.

Comentarii Facebook