Banca Transilvania integrează Microsoft Azure OpenAI în comunicarea cu clienții
Platforma online Întreb BT are o funcționalitate nouă, AI Search, care simplifică interacțiunile și crește accesibilitatea la conținutul platformei, cu ajutorul tehnologiei AI.
Peste 4,5 milioane de vizite au fost făcute pe site-ul Întreb BT în ianuarie – septembrie a.c.
Banca Transilvania, prin colaborarea cu Microsoft, integrează inteligența artificială în comunicarea online, lansând pe platforma Întreb BT funcționalitatea AI Search, care are la bază soluția Microsoft Azure OpenAI Service.
Întreb BT este un mediu de informare, educare și ghidare, platformă online concepută ca un motor de căutare cu peste 2.000 de întrebări și răspunsuri despre banking. De acum înainte, vizitatorii Întreb BT care caută informații despre produse, servicii și soluții de self-banking primesc, datorită integrarii AI, un răspuns mai cuprinzător la întrebările adresate online deoarece acesta cuprinde toate informațiile de pe Întreb BT despre respectivul subiect.
“Lansarea de azi este la intersecția unor subiecte de interes maxim în banking - educația financiară și tehnologia. Investim susținut în ambele direcții pentru că au legătură cu experiența clienților, incluziunea financiară, dar și cu accesul la informație și la produse. Este un prim proiect, pe care l-am implementat foarte repede și cu care intrăm în curba de învățare. Vor urma alte proiecte și investiții susținute în această zonă”, declară Ӧmer Tetik, Director General, Banca Transilvania.
“Banca Transilvania a arătat dedicare admirabilă privind creșterea responsabilă și susținerea antreprenorilor. Fiind cea mai mare bancă din România, BT știe cât de important este rolul său în dezvoltării sistemului financiar și a economiei românești. Utilizarea de către Banca Transilvania a inteligenței artificiale pentru comunicarea online arată interesul BT de a oferi clienților cele mai bune servicii posibile. Combinația dintre instruire financiară și tehnologie este un domeniu promițător și ne bucurăm să vedem că banca alocă în ambele resurse semnificative”, afirmă Bogdan Putinică, Country Manager Microsoft România & Moldova, Microsoft.
În perioada ianuarie – septembrie a.c., pe site-ul Întreb BT au fost făcute aproape 4,5 milioane de vizite.
7 Comentarii
BT....ce facusi? a incercat si EMAG asta cu AI-ul...si a iesit nasol
Cred ca 5 din 6 milioane de clienti is migrati de la CEC bank si n-ar fi vrut card ca e drac scris invers, dar au fost obligati pt pensie, si voi veniti cu penibilitati din-astea in AI, asta si reclamele astea noi cu kiddo nu-stiu-ce........
intrebati pe orice om intreg la cap daca prefera sa poata cere ajutor de la O PERSOANA REALA sau de la un search engine care macina niste text, ca nu e nimic AI acolo. plus pentru orice concret tot ajungi in agentie sau sa vorbesti cu un OM
dar am priceput, AI au au AI
@georghe: Eu inca nu m-am prins daca la depozitul pe un an se incaseaza dobanda in fiecare luna sau doar la sfarsit. Ar putea pur si simplu sa scrie clar pe site. Dar baga intentionat lumea in eroare, sa ia teapa. Ca cu robor vs ircc.
@.: pai e dobanda ANUALA :))
ce mai vrei boss?
@georghe: "Dobânda încasată lunar / an" ce inseamna?
Vezi aici: https://www.bancatransilvania.ro/economii-si-investitii/economii/depozit-la-termen