Vineri 22 Noiembrie

Banca Transilvania introduce soluții de banking direct în serviciile de mesagerie


Banca Transilvania aduce in premiera pe piata din Romania Social Banking Solution™, facilitate dezvoltata de compania PayKey (Israel), desemnata Best FinTech 2018 la Efma-Capgemini Best FinTech Award. Cele doua companii ofera clientilor BT o solutie de social banking pentru a trimite si primi bani, respectiv pentru a verifica banii din cont folosind butonul BT Pay din tastatura telefonului. Clientii care au smartphone cu Android vor avea tastatura BT Pay, iar cei cu iPhone, extensia BT Pay.

Datorita Social Banking Solution™, clientii bancii care au telefon cu sistem de operare Android pot realiza urmatoarele operatiuni in timp ce folosesc oricare dintre aplicatiile de mesagerie ale social media:

- trimitere de bani (lei; euro) catre persoanele din agenda telefonului (intre clienti BT);

- solicitare de bani (lei; euro) de la contactele din telefon (intre clienti BT);

- verificarea soldurilor pentru cardurile  adaugate in BT Pay.

Butonul BT Pay va aparea pe ecranul telefonului dupa ce este instalata tastatura BT Pay – fie din setarile telefonului, sectiunea Tastaturi, fie direct din aplicatia cu acelasi nume BT.  

Pentru clientii BT care au un telefon cu sistem de operare iOS optiunea de verificare sold si transfer de bani va fi disponibila din iMessage, activand extensia BT Pay disponibila in aplicatie.  

Transferul de bani de pe cardurile de debit si verificarea soldului este fara comision.

Daca transferul are loc intre persoane care au card BT Mastercard Direct in valuta, transferul poate fi si in euro.

Aplicatiile de mesagerie sunt locul in care, tot mai mult, oamenii comunica, se informeaza si fac shopping. De aceea, vedem ca bankingul integrat in social media este un pas natural pentru ca dorim sa oferim servicii care simplifica viata clientilor nostri. Solutia PayKey ne ajuta astfel sa oferim o experienta digitala de banking in premiera in Romania. Ne asteptam ca solutia sa contribuie la cresterea numarului de transferuri de bani, avand in vedere ca este un serviciu disponibil non-stop”, afirma Gabriela Nistor, Director General Adjunct Retail Banking, Banca Transilvania.

Suntem bucurosi sa lucram cu echipa Bancii Transilvania la acest proiect, o banca inovativa in ceea ce priveste mobile bankingul. Suntem siguri ca va fi o colaborare rodnica din toate punctele de vedere. Experienta noastra cu alte banci ne arata ca Social Banking Solution™ este o cale foarte buna de a interactiona cu clientii, oferindu-le servicii bancare cu acces non-stop. Este, de asemenea, o oportunitate de pozitionare a bancii ca first-mover in ceea ce priveste inovatia”, declara Guy Talmi, Chief Marketing Officer, PayKey.

BT ofera alternative de plata contactless, prin colectia BT Pay, care cuprinde urmatoarele accesorii: ceas, bratara, sticker, aplicatia cu acelasi nume, smartwatch-ul Garmin, Fitbit Pay si, de acum inainte, tastatura/extensia BT Pay.

Aducerea in Romania a acestui serviciu inseamna pentru clientii Bancii Transilvania un mod facil si prietenos de a trimite si solicita bani prin telefon.

Banca Transilvania & PayKey

Despre Banca Transilvania: BT este cea mai mare banca din Romania, in functie de active. Banca are peste 3 milioane de clienti, 500 de sedii si circa 8.000 de angajati. Banca Transilvania este liderul cardurilor pe piata din Romania. De asemenea, reprezinta singurul brand din Romania prezent in clasamentul Brand Finance 500, realizat de Brand Finance in 2019 si 2018. Povestea de succes BT a inceput in Romania, in Cluj-Napoca, acum 25 de ani, cu o echipa formata din 13 persoane si cu o sucursala.  

Despre PayKey: Infiintata in Tel Aviv in 2014, PayKey ofera o solutie care permite bancilor sa creasca brand engagement-ul prin transformarea tastaturii telefonului mobil intr-un nou canal de distribuire a serviciilor. Datorita PayKey, clientii bancilor au acces la o serie de servicii financiare, cum sunt: transfer si solicitare de bani, verificarea soldului bancar, retragere de bani de la ATM fara a utiliza cardul etc. din orice aplicatie de mesagerie social media. Transformand tastatura smartphone-ului intr-un nou canal de distribuire a serviciilor si informatiilor, PayKey ajuta bancile sa isi atinga obiectivele prin cresterea loialitatii fata de brand, cresterea canalelor de vanzare si perfectionarea experientei oferite clientilor. Solutia PayKey este usor de integrat si este o aplicatie sigura pentru ca, pentru realizarea de operatiuni, pastreaza metoda de indentificare a bancilor. PayKey a castigat numeroase premii, cum ar fi: Efma-Capgemini Best Fintech 2018, Citi Mobile Challenge EMEA, Santander ‘Pitch Slam’, Visa Contactless & Mobile Awards Payment Innovation si face parte din Europe's Hottest 50 FinTech Firms. Compania a primit pana acum 16 milioane USD de la companii cum sunt: CommerzVentures, Santander InnoVentures, SBI Group, Siam Commercial Bank, Mastercard, MizMaa, Digital Ventures, e.ventures, Wharton Asset Management si Magma VC.

Comentarii Facebook