Vineri 22 Noiembrie

Bancpost raspunde acuzatiilor de hartuire telefonica: "Un client care inregistreaza peste 60 de zile depasire va fi sunat mai des"


Oficialii Bancpost au raspuns la acuzatiile de hartuire telefonica facute de un clujean prin intermediul Stiri de Cluj si sustin ca "frecventa acestor apeluri este corelata cu durata intarzierii", si sunt foarte dese in cazul in care plata creditului depaseste 60 de zile.

Un clujean acuza functionarii bancii ca il hartuiesc cu telefoanele atat seara, cat si dimineata pentru a achita ratele la un credit de nevoi personale.

 

"Am platit rata, dar se mai intampla sa am si intarzieri, normale pentru conditiile actuale de piata. Dansii ma suna in fiecare zi, seara le spun ca la sfarsit de luna  platesc si a doua zi dimineata ma suna iarasi. Faceti ceva, angajati-va, cereti bani de la rude, imi tot arunca la fiecare discutie, mai ca nu ma trimit sa ma duc la camatari pentru a le aduce banii", a povestit Adrian Balan pentru Stiri de Cluj.

"In cazul domnului Adrian Balan, Bancpost a venit cu numeroase propuneri si optiuni concrete menite sa-l ajute sa depaseasca mai usor aceasta perioada dificila, numai ca toate propunerile noastre au fost refuzate de catre dansul " dovedind ca nu-si doreste in fapt rezolvarea acestei situatii", sustin oficialii Bancpost intr-un comunicat.

In legatura cu frecventa apelurilor telefonice "politica noastra privind colectarea creditelor restante, clientii care inregistreaza intarzieri la plata sunt sunati pentru a li se reaminti ca nu si-au respectat angajamentul de plata asumat prin contractul de creditare. Frecventa acestor apeluri este corelata cu durata intarzierii, respectiv un client care inregistreaza peste 60 de zile depasire de la termenul de plata va fi sunat mai des. Este in folosul ambelor parti pentru a nu se ajunge la executarea silita", anunta oficialii bancii.

Adrian Balan a inregistrat ultima discutie telefonica avuta cu unul dintre functionarii bancii pentru a demonstra modul in care se vorbeste cu el.

VEZI AICI INREGISTRAREA

 
Clujeanul a apelat la avocati pentru a incerca sa opreasca telefoanele primite zilnic, dar a aflat ca acest lucru nu este posibil.

Adrian Balan a luat un credit in valoare de 18.000 de lei de la Bancpost in urma cu 4 ani si de doua luni nu a mai putut sa plateasca ratele.

Comentarii Facebook