Bancpost raspunde acuzatiilor de hartuire telefonica: "Un client care inregistreaza peste 60 de zile depasire va fi sunat mai des"
Oficialii Bancpost au raspuns la acuzatiile de hartuire telefonica facute de un clujean prin intermediul Stiri de Cluj si sustin ca "frecventa acestor apeluri este corelata cu durata intarzierii", si sunt foarte dese in cazul in care plata creditului depaseste 60 de zile.
Un clujean acuza functionarii bancii ca il hartuiesc cu telefoanele atat seara, cat si dimineata pentru a achita ratele la un credit de nevoi personale.
"Am platit rata, dar se mai intampla sa am si intarzieri, normale pentru conditiile actuale de piata. Dansii ma suna in fiecare zi, seara le spun ca la sfarsit de luna platesc si a doua zi dimineata ma suna iarasi. Faceti ceva, angajati-va, cereti bani de la rude, imi tot arunca la fiecare discutie, mai ca nu ma trimit sa ma duc la camatari pentru a le aduce banii", a povestit Adrian Balan pentru Stiri de Cluj.
"In cazul domnului Adrian Balan, Bancpost a venit cu numeroase propuneri si optiuni concrete menite sa-l ajute sa depaseasca mai usor aceasta perioada dificila, numai ca toate propunerile noastre au fost refuzate de catre dansul " dovedind ca nu-si doreste in fapt rezolvarea acestei situatii", sustin oficialii Bancpost intr-un comunicat.
In legatura cu frecventa apelurilor telefonice "politica noastra privind colectarea creditelor restante, clientii care inregistreaza intarzieri la plata sunt sunati pentru a li se reaminti ca nu si-au respectat angajamentul de plata asumat prin contractul de creditare. Frecventa acestor apeluri este corelata cu durata intarzierii, respectiv un client care inregistreaza peste 60 de zile depasire de la termenul de plata va fi sunat mai des. Este in folosul ambelor parti pentru a nu se ajunge la executarea silita", anunta oficialii bancii.
Adrian Balan a inregistrat ultima discutie telefonica avuta cu unul dintre functionarii bancii pentru a demonstra modul in care se vorbeste cu el.
VEZI AICI INREGISTRAREA
Clujeanul a apelat la avocati pentru a incerca sa opreasca telefoanele primite zilnic, dar a aflat ca acest lucru nu este posibil.
Adrian Balan a luat un credit in valoare de 18.000 de lei de la Bancpost in urma cu 4 ani si de doua luni nu a mai putut sa plateasca ratele.
13 Comentarii
ooo!!! asta e la ordinea zilei sa te sune sa le inapoiezi oarece rate ,dar mai ciudat e cand te suna de 3-4 ori pe zi sa-ti ceara sa te duci la scara vecina la Cutarescu sa-l anunti sa ia legatura cu banca ori alta firma de recuperare.
nu e vina in totalitate a persoanei ce suna (dar s-a ales cu frigiderul plin )sigur sefii acesteia o obliga prin… Citeste mai departe
Cei de la Banc Post sunt niste hoti.Cel putin angajatii de pe call center,cei care ne suna pentru a ne reaminti si pentru a ne ****ra solutii pentru plata ratelor nu au nicio vina, sunt obligati si sanctionati in cazul in care sunt prea "blanzi" cu noi.Au un salariu de rahat chiar daca majoritatea cred ca se scalda in bani.Exista zile in care muncesc… Citeste mai departe
Pe mine ma suna de 20 de ori pe zi chiar am inregistrat ,le-am spus ca sunt intr-o situatie foarte dificila nu am avut bani de mancare,pina scap din aceasta situatie sa ma mai pasuiasca dar bineinteles ca nu-i intereseaza sa ma imprumut sau sa vand din casa,cred ca solutia este sa string de gat macar 2-3 operatori in ziua de salariu si asa fac rost… Citeste mai departe
Am un prieten care a luat un imprumut de la Bancpost, de valoare mica, 2000 RON, far nici o garantie. A avut ceva probleme finnciare dar a platit cat de cat ratele.
Acum 3 saptamani a plecat din tara, la munca in Italia..... Sincer.... banca n-are cum sa recupereze nimic atata timp cat imprumutul a fost facut fara nici o garantie.... Dar isi permit… Citeste mai departe
c sa mai zicem... interesanta stire. nu inteleg totusi de ce clientii in restanta care sunt sunati pt plata acestor debite vor sa apara in postul " victimei".... sunt prea multi cei care au credite si probleme financiare, dar fac tot posibilul sa gaseasca solutii si sa faca rost de bani pentru plata restantelor. in loc sa stai sa inregistrezi conversatii… Citeste mai departe
faptul ca astazi am avut o discutie foarte aprinsa cu unul dintre asa zisi angajati ai centralei bancpost care mi-a vorbit in aceeasi maniera ca si domnului Balan m-a facut sa caut pe internet solutii pentru rezolvarea acestei situatii. Din pacate nu am fost inspirata sa inregistrez aceasta convorbire care a durat circa 15 minute si desi incercam sa… Citeste mai departe
@Adriana In viziuna ta,, probabil, de la BancPost, cred ca si eu ca nu ar trebui sa se afle astfel de situatii si nimeni nu ar trebui sa scrie cum suntem tratati noi clientii si cum va bateti joc de noi de parca am fi gunoaie si vorbiti ca si cand am fi ultimii oameni. Eu cred ca, dimpotriva, daca ar fi mai multi care ar avea curaj sa scrie ca cei de… Citeste mai departe
O stire de toata rusinea .. uite asta se intampla cand asa zisii jurnalisti nu mai au articole cu adevarat reale de publicat. Imi pare foarte rau pentru situatia dumneavoastra domnule Balan , insa din pacate astia sunt termenii contractuali. Stiu cum este , chiar daca devine stresant , nu platim la timp, suportam consecintele.
Nu e chiar asa draguta! Sigur lucrezi la banca de le iei apararea! Acum explica-mi si mie de ce Bancpostul face asa ceva: lucrez ca secretara la o firma privata unde avem ca angajat un salariat rau platnic pt. Bancpost. In urma solicitarilor bancii, oprim pe statul de plata din salariul angajatului ratele lunare si le viram in contul Bancpost. Foarte… Citeste mai departe
@ANAVITER: Termina cu aberatiile. Plateste datoriile si ai scapat. Ce ai vrea sa faca banca? Sa nu iti mai ceara datoriile?
Totu bine si frumos, numai ca asa zisele lor propuneri de rezolvare a situatiei presupun ca la finalul perioadei sa platesc mai mult decat in prezent. Asta da solutie... Oricum, le-am comunicat ieri ca o sa le platesc restanta cel mai tarziu pana in data de 20, insa surpriza, baietii simpatici m-au sunat de 3 ori astazi sa-mi spuna ca e prea tarziu,… Citeste mai departe
Si pe mine ma suna la fel nesimtitii astia! Ma suna a doua zi imediat cum nu am platit rata! Luna trecuta m-au sunat de doua ori in ultima zi. Trebuia sa platesc in 17 iunie si in 16 iunie m-au sunat de doua ori. Le-am spus ca platesc maine si au zis ca de ce las in fiecare luna pe ultima zi? Dar ce treaba au ei? Niste nesimtiti!
tare de tot. Deci cand ajungi aproape de executarea silita la ce frecventa ajung. Te suna din ora in ora. Draga domnule Balan mai bine ai sta pe Skype cu ei ca sa vorbiti intr-una :))