BCR a lansat o campanie națională cu premii speciale! Românii pot câștiga apartamente la mare, bilete la concerte și telefoane performante
Banca Comercială Română (BCR) a lansat o campanie destinată tuturor românilor. Campania lansată pe 8 martie, numită „Alege bine pentru tine” oferă publicului oportunitatea de a face alegeri financiare inteligente și de a câștiga premii pe parcurs.
Aceasta este adresată tuturor persoanelor, indiferent că sunt sau nu clienți BCR, dar ofertele complete pot fi accesate numai de către cei care aleg să vină cu salariul la BCR.
Produse speciale
Astfel, noua campanie comercială BCR vine cu o ofertă limitată pentru toate produsele de retail ale băncii, de la contul curent, până la asigurări și produsele de investiții, dar în centrul său se află trei produse speciale:
Creditul de nevoi personale George, un credit de nevoi personale cu dobândă fixă, ce oferă oportunitatea de a accesa o finanțare cu o dobândă anuală de 6,25% pe 5 ani, fiind destinat tuturor celor care au nevoie de un impuls financiar pentru a-și pune în aplicare proiectele personale sau dorințele pe care le-au amânat până acum.
Un produs de economisire, și anume depozitul la termen pe 5 luni, care se remarcă printr-o dobândă anuală de 6,7%, și reprezintă o opțiune viabilă pentru cei ce doresc să își crească economiile într-un mod sigur și eficient. Acestui depozit îi e asociat și un produs de investiții ,,Capital Plan”, prin care românii pot pune de-o parte 100 de lei în fiecare lună, comisionul de subscriere fiind 0, pe durata campaniei.
Cardul de credit BCR cu cashback, care oferă până la 300 de lei/lună bani înapoi pentru plățile efectuate, ceea ce îl face nu doar un instrument de plată convenabil, ci și o sursă de economii suplimentare. În perioada de campanie, BCR oferă cashback, într-un procent mai mare pentru plățile efectuate pe benzină sau alimente. Practic până la 300 de lei/lună clienții pot opta pentru acest cashback de 10%, repespectiv 5%.
Pachetul George este gratuit, cu condiția ca clientul să vină cu salariul, sau cu o sumă recurentă provenită din pensie, alocație sau bursă în cont, și aceasta să depășească 1000 de lei lunar.
,,Alege bine pentru tine este mai mult decât o campanie, este un răspuns concret la un dialog deschis despre momentele care contează, despre deciziile care ne modelează viitorul, despre oportunitățile de creștere. Vrem să fim alături de români în aceste momente, punându-le la dispoziție soluții financiare inteligente în toate aspectele lor: dobânzi super competitive, eficientizare a costurilor cu creditele, protecție prin asigurări, bani înapoi la cumpărături, produse de investiții și multe altele.", a delcarat Dana Dima, Vicepreşedintele Executiv Retail şi Private Banking BCR.
Protecție financiară și tranzacții gratuite
Astfel, cei care aleg acest produs beneficiază de gratuitate la toate tranzacțiile efectuate, inclusiv la ATM-uri din țară, sau din străinătate.
Mai mult, campania aduce o noutate, o gratuitate pentru tranzacțiile efectuată în străinătate atunci când implică o conversie valutară.
De asemenea, BCR stimulează protecția financiară a clienților, oferind două prime gratuite pentru o asigurare de venit, o asigurare de accident, asigurarea de bunuri și răspundere civilă, precum și, tot gratuit, asigurarea obligatorie de locuință, integrată în achiziția asigurării facultative de casă. În plus, BCR pune la dispoziție și o primă gratuită de până la 500 de lei pentru asigurarea de viață.
În această perioadă oamenii pot veni în unitățile BCR să discute cu experții financiari, pentru un plan gratuit financiar, pe care clienții îl pot construi pentru a decide ce este mai bine pentru ei și pe perioada următoare de viață. Ofertele financiare vin în susținerea acestui plan financiar.
,,Relația cu o bancă, este una pe termen lung. Este foarte importantă experiența, atât pentru colegii mei din unități, prin planurile financiare și discuțiile despre ceea ce este nevoie, dar și produsele sau expertiza în mediul digital.
Dar cel mai important lucru este să fie un parteneriat între bancă și client, pentru că acest parteneriat se face pe un model de încredere. Atâta timp cât un un client optează să-și încaseze un venit recurent la BCR va avea din partea noastră toată susținerea în orice moment. Și în momentele frumoase și în momentele dificile. Încercăm să găsim soluții și atunci când clienții au diverse probleme.“ a delcarat Dana Dima, Vicepreşedintele Executiv Retail şi Private Banking BCR.
Concurs cu premii inedite
Prin toate produsele din campanie, participanții au posibilitatea de a acumula șanse de câștig la un concurs dedicat cu peste 2.600 de premii, printre care:
- 2 studiouri la mare;
- 5 bucătării complet echipate
- 500 de fonduri de rezervă în valoare de câte 2.000 de lei fiecare
- 1.000 de bilete la cel mai mare concert din București în 2024
- 1.000 de bilete la festivalul SAGA
- 1.000 de smartphone-uri de ultimă generație
Orice produs sau tranzacție efectuată, inclusiv activarea contului, crește șansele de a câștiga unul dintre premii.
În fiecare săptămână se vor face extrageri, clienții având posibilitatea de a câștiga biletele la concerte sau telefoanele mobile.
Lunar, la aceste extrageri se adaugă posibilitatea de a câștiga fondul de urgență, suma de 2000 de lei.
La sfârșitul campaniei se va face extragerea pentru premiile mari, două studiouri la malul mării, și 5 bucătării complet mobilate.
Cei care recomandă produsele altor prieteni, sunt recompensați cu până la 600 de lei direct în cont, dacă aceștia aleg și ei să urmeze experiența BCR.
De la începutul campaniei au fost câștigate premii inclusiv la Cluj, unde într-o singură unitate BCR au existat 3 câștigători.
Campania este derulată până în data de 8 iunie 2024.
4 Comentarii
dupa fetele lor sunt forte multamiti da campanie :)))
Astfel de campanii functionau in anii 90. Se pare ca Erste Bank (Austia) inca ne considera tara bananiera.
Jegul ăsta de bancă își permite să facă așa ceva la cîți oamenii au furat și au înșelat și oricum toate sint cu dedicație
Cand nu merge treaba, antreprenorii MY ASS recurg la astfel de kkturi romanesti, baaaaaiiii, unde plm ati facut facultate? Asa atragi clienti in 2024? Faceti umbra pamantului degeaba.