BCR Club Antreprenori, o platformă pentru afaceri
Aproximativ 33% dintre IMM-uri estimează, în 2011, rezultate financiare mai slabe sau semnificativ mai slabe faţă de anul 2010 şi doar 31% estimează rezultate mai bune sau semnificativ mai bune.
"În trimestrul doi al acestui an se poate vorbi de o revenire, din punct de vedere al profitabilităţii. Cuvântul cheie pentru această perioada este adaptarea. Din păcate o parte din societăţi nu au reuşit să se adapteze şi multe dintre ele şi-au declarat insolvenţa. În 2012, în trimestrul I, 208 firme au intrat în insolvenţă faţă de 156 din aceeaşi perioadă a anului 2011. Sfaturile pe care le am pentru patronii de firmă sunt: gestionarea din timp al lichidităţilor, trecerea pe mai mulţi clienţi şi să aibă o comunicare cât mai bună cu banca", a declarat Răzvan Garbacea, director regional corporate, direcţia întreprinderi mici şi mijlocii.
Banca Comercială Română are în prezent parteneriate cu 44% dintre IMM-urile şi microîntreprinderile din tară. În regiunea de Nord-Vest a României, BCR are parteneriate cu 26% dintre microîntreprinderi. La nivel naţional acesta are 260.000 de clienţi dintre care 35.000 în zona de Nord-Vest a ţării dintre care 11.000 din judeţul Cluj. Unu din trei antreprenori face banking cu BCR.
Mircea Fodor, coordonator regional microîntreprinderi, a declarat că BCR "a dezvoltat o platformă, bcrclubantreprenori.ro, prin care firmele pot să îşi prezinte afacerea şi produsele. Din cei 7.000 de clienţi care folosesc această platformă, 60% au declarat că au avut parte de o dezvoltare a afacerii. Pe această platformă se creează şi un miniwebsite şi se oferă training-uri periodice. Costul pentru folosirea platformei, pentru clienţii BCR, este inclus în pachetul de cont curent, iar pentru non-clienţi li se oferă accesul gratuit timp de 30 de zile doar prin deschiderea unui cont curent fără a li se cere să renunţe la serviciile celorlalte bănci cu care lucrează".
BCR-ul are cea mai mare cotă de piaţă în zona de Nord-Vest a ţării dupa zona de Sud.
0 Comentarii