Black Friday a fost un succes pentru Banca Transilvania

 

Banca Transilvania a participat la ziua de Black Friday, prin campania Bank Friday, și a venit cu peste 5.500 de reduceri, gratuități şi beneficii la produse şi servicii BT.

 

BANK Friday a însemnat reduceri, gratuități sau alte beneficii la stocuri de produse şi servicii ale Grupului BT, pentru persoane fizice şi companii: credite, carduri, overdraft, sticker de plată, Internet Banking, Mobile Banking, leasing auto şi leasing operațional.

 

Ediția din acest an a campaniei BANK Friday a adus și o premieră: două dintre produse – Stickerul BT Pay şi Cardul BT Visa Electron personalizat cu poză – putând fi accesate exclusiv prin social media, prin Twitter şi Instagram.

 

Cateva cifre despre folosirea cardurilor Bancii Transilvania la cumparaturi, in weekendul Black Friday (17 – 19 nov):

 

- +88% tranzactii in rate pe cardurile de cumparaturi BT

- +54% tranzactii la comercianti cu cardurile de credit BT

- ≈1 milion de plati cu cardurile BT

Comentarii Facebook