Campania BT ”E verde tot” oferă credite pentru produse prietenoase cu mediul: mașini electrice, panouri solare, biciclete și trotinete electrice


Banca Transilvania a lansat campania online ”E verde tot”, una dintre inițiativele prin care BT încurajează orientarea spre produse și servicii prietenoase cu mediul. 

Campania se derulează în perioada 11 – 17 aprilie și vine cu opțiuni de finanțare pentru achiziționarea de locuinţe și produse prietenoase cu mediul, pentru cumpărarea de soluții de mobilitate urbană, precum și la leasing pentru maşini electrice. În cazul creditelor de nevoi personale este nevoie ca minim 70% din suma împrumutată să aibă destinație eco-friendly. Pentru fiecare produs acordat în cadrul campaniei, BT va planta un copac în următorul sezon de împădurire din acest an.

Produse și servicii la ofertă:

Credit de nevoi personale cu asigurare de viață și somaj, cu dobândă fixă în lei (7,5%);

Credit de nevoi personale, dobândă fixă în lei (8%);

Pachet: credit de nevoi personale cu asigurare de viață și șomaj, cu dobândă fixă în lei + card STAR Forte;

Pachet: credit de nevoi personale cu asigurare de viață și șomaj, cu dobândă fixă în lei + card STAR Gold;

Credit imobiliar/ipotecar verde în lei (4,16% dobândă, cu marja de 2,3%);

Credit imobiliar/ipotecar pentru un imobil certificat de Romania Green Building Council în lei (4,06% dobândă, cu marja de 2,2%);

Cardurile de cumpărături STAR Forte și Gold (150 de puncte de loialitate); 

Leasing în euro pentru mașini electrice (2,5% dobândă);

Posibilitatea de a plăti cu cardurile STAR în până la 18 rate fără dobândă la partenerii STAR care vând online produse eco-friendly, precum: panouri solare, biciclete, trotinete electrice, sisteme de încălzire etc. 

Orientarea spre produse verzi înseamnă contribuţia la un mediu mai sănătos, costuri mai mici la utilităţi şi de consum, precum şi standarde mai ridicate de viaţă.  

Comentarii Facebook