Vineri 22 Noiembrie

Ce a pățit un client Vodafone, care reclamă că a plătit enorm în roaming. Replica a fost neașteptată

 

Un client Vodafone a reclamat modul în care a fost tratat, în calitate de client fidel, în momentul în care a cerut explicații despre serviciile plătite.

 

Am fost plecat din tara pentru 9 zile, timp in care am folosit internetul pe mobil stiind, conform spuselor celor de la Vodafone Romania, ca beneficiez in UE de tot ce am si in Romania, platind pentru acest serviciu 47 de euro lunar. La mijlocul perioadei primesc un mesaj cum ca am 30 de euro cost suplimentar, asta dupa ce ma laudasem oamenilor in legatura cu beneficiile pe care mi le ofera Vodafone. Am verificat in aplicatie si intr-adevar, aparea acest cost suplimentar care pana la intoarcere a ajuns undeva la 49 de euro. Conform calculelor, la 0.05Eur/mb am consumat undeva in jur de 1GB in plus fata de cei 600 de mb cati apareau ca disponibili in roaming.

 

Acum, intreb in jur, iar cineva care era cu mine platea 25 de euro pe luna si avea fix ce trebuia sa am si eu, disponibilitatea in roaming a serviciilor din tara, adica 3GB pe luna.

 

Facand un calcul simplu, luna aceasta voi avea de plata 49+47 = 96 de euro pentru aceleasi servicii pentru care alt abonat Vodafone plateste 25 de euro.

 

Dupa ce m-am chinuit putin cu Andreea sa pot ajunge sa discut cu un operator, m-am lovit de dl. Neagu Catalin, operator call-center, i-am explicat problema exact asa cum este descrisa inaintea acestui paragraf, iar raspunsul dansului a fost ca da, este normal ca un client sa plateasca de 4 ori mai mult decat altul pentru acelasi servicii pentru ca depinde cand a fost facut abonamentul.

 

Ok, incercat sa ii explic ca totusi am mai mult abonamente pe numele meu, sunt client de aproximativ 4 ani, plateste 350+ lei pe luna la Vodafone si cred ca as putea primi totusi un serviciu care să reflecta suma platita la finalul lunii.

 

In acel moment discutia a denaturat, i-am explicat ca exact cum Vodafone inregistreaza convorbirile si eu am facut acelasi lucru pentru a fi folosita ca mijloc probator la ANPC, moment in care mi-a fost inchis telefonul in nas si problema mea a ramas in aer.

 

Asta este tratamentul pe care il primeste un client care plateste lunar 80 de euro la Vodafone?”, a explicat George Petre.

Comentarii Facebook