Ce a pățit un clujean la Kaufland! O eroare la card l-a costat 562 de lei. Ce s-a întâmplat mai departe? - FOTO
Un clujean care şi-a făcut cumpărăturile la Kaufland a fost victima sistemului aşa-zis securizat de plată cu cardul.
După ce şi-a făcut cumpărăturile omul a vrut să plătească la casă cu cardul, dar casierul i-a spus că tranzacţia a eşuat şi mai trebuie să încerce o dată. ”Pe bonul eliberat de aparatul de plată cu cardul apare menţiunea tranzacţie eşuată. Imediat, am repetat tranzacţia şi plata a fost acceptată”, spune clujeanul.
Clujeanul spune că nu s-ar fi prins de faptul că din contul său a fost ”trasă” de două ori aceeaşi sumă aferentă cumpărăturilor făcute la magazinul Kaufland de pe strada Câmpului, chiar dacă una dintre tranzacţii apare ca fiind eşuată, dacă nu avea un sistem de confirmare prin SMS a tranzacţiilor făcute din contul personal. ”Am primit primul SMS la ora 10.59 şi al doilea la 11.00. Din cont mi-a plecat exact aceeaşi sumă de bani. Când am cerut explicaţii la Kaufland, personalul a fost amabil şi a recunoscut că a existat o problemă şi că în câteva zile îmi vor da banii. Au trecut mai bine de o săptămână şi nu am primit încă niciun leu în cont deşi a fost problema lor tehnică”, mai spune clujeanul.
Cel în cauză îi avertizează pe clujeni să îşi verifice conturile în situaţia în care primesc mesajul ”tranzacţia a eşuat”.
La a doua tranzacție au mai dispărut 562 de lei din cont
10 Comentarii
De ce apare nr facturii diferit pe cele doua bonuri???
numar factura = numar chitanta pos
lucruri de genul acesta se intampla zilnic, de n ori si in n locuri
no big deal, suni la banca si se rezolva
Nu are absolut nici o legatura cu Kauflandu. Intoarce cardu pe dos este un numar de telefon. Suna, si o sa ti se comunice exact care sunt banii luati in plus si o sa apara ca si blocati. Poate dura pana la 1 luna eliberarea banilor blocati intr-un cont, asa a fost de ani de zile si asa va fi in continuare.
Am patit-o si eu. Magazinul nu are ce sa faca. Daca aveti astfel de probleme/bagat pin de doua ori/suspiciuni verificati-va soldul si pastrati eventuala chitanta cu tranzactie esuata. Daca sunt probleme, trebuie mers la banca si facut un refuz de plata, se rezolva in 24 de ore. Bani nu se duc direct spre comerciat ci raman blocati o perioada. Situatiile… Citeste mai departe
Problema e de la bancă. Când pățeam asta, de obicei apar mai multe tranzacții pe aceeași sumă, dar banii nu erau luați din cont, ci doar blocați pentru vreo lună sau ceva de genul. După câteva zile o tranzacție se efectuează și la cealaltă rămân banii blocați. La finalul acelei perioade de o lună banii revin în cont.
Ca să evitați asta cel mai… Citeste mai departe
Problema e BRDul nu Kaufland.
Si mie mi s-a intamplat la fel in Carrefour.
Atentie la POSurile BRD!
tehnologia moderna mai als la tranzactii de bani e prea complicata pentru romani sau asa e programata sa te fure
Tot cash-ul e mai sanatos! ;)
un bou ordinar
Esti tu un bou idiot si cretin.
Cum de numai in detrimentul detinatorului se intimpla si nu in detrimentul bancii?
E programat sa te fure si uneori o da in bara ca te fura prea mult.