Vineri 22 Noiembrie

Ce spune șeful Auchan România despre cazul de la Cluj. Pepenii ungurești erau ”românizați” - FOTO

 

Auchan România și-a cerut scuze de la clienți după cazul cazul pepenilor din Ungaria vanduți sub brand românesc.

 

O angajată de la Auchan Cluj a fost fotografiată în timp ce punea pepeni ungurești într-un container pe care scria produs românesc.

 

In calitate de companie responsabila, Auchan impune si urmareste respectarea nu numai a prevederilor legale dar si a Codului Etic intern si, respectiv, a unui intreg sistem de reguli, standarde si proceduri de companie, totul pentru a asigura un comert de calitate si in avantajul clientilor nostri.

 

Dorim sa va asiguram ca situatia respectiva, cu totul izolata, a fost provocata de o eroare umana de apreciere individuala si neatentie din partea colaboratoarei noastre, in conditiile in care cele doua produse aveau aceleasi caracteristici si erau la acelasi pret. Dar dorim, in acelasi timp, sa va informam ca ambele produse - pepenii din Romania, respectiv cei din Ungaria, existau in in acelasi timp in oferta magazinului, cu amplasari distincte in zona de fructe si legume  si erau semnalizate, fiecare, cu propriul afisaj, tocmai pentru a permite clientului sa aiba o buna informare in decizia sa de cumparare.

 

Ne pare rau pentru aceasta greseala umana aparuta si va asiguram ca am luat toate masurile corective, pentru a evita aparitia unor astfel de situatii in viitor”, a declarat Tiberiu Danetiu, director marketing Auchan România.

Comentarii Facebook