Cineva a cumpărat de Black Friday 2023 un televizor smart LED în valoare de 148.000 de euro
Cea mai scumpă achiziţie de Black Friday 2023 a fost un televizor smart LED în valoare de 148.000 de euro, urmat de o pereche de pantofi sport de 3.000 de euro (14.000 lei) şi un cărucior pentru copii în valoare de peste 3.000 de euro (14.500 lei).
Vorbim despre un televizor Micro LED, 4K Smart de 277 centimetri, care cvostă 740.000 de lei.
”Cea mai mare achiziţie de Black Friday 2023 a fost un televizor smart LED în valoare de 148.000 de euro, urmat de o pereche de pantofi sport de 3.000 de euro (14.000 lei) şi un cărucior pentru copii în valoare de peste 3.000 de euro (14.500 lei)”, potrivit datelor Limitless Agency, agenţie de marketing digital din România.
De Black Friday 2023 s-a înregistrat o creştere uşoară de 12% a vânzărilor online comparativ cu anul trecut, la peste 25 milioane de euro, în timp ce numărul utilizatorilor online a crescut cu 13% şi numărul tranzacţiilor a crescut cu 4% per total, arată un raport al datelor din peste 400 de magazine pentru perioada 10-12 noiembrie, realizat de Limitless Agency.
Recordul de anul acesta a fost reprezentat de achiziţia celui mai scump televizor, în cea mai mare cantitate de până acum, în valoare totală de 740.000 euro. Dacă anul trecut a fost achiziţionat un singur televizor LED Smart, în valoare de 148.000 euro, la ediţia Black Friday din acest an au fost achiziţionate 5 televizoare la acest preţ, valorizând total 740.000 euro.
Alte cifre impresionante Black Friday 2023 sunt reprezentate de cumpărarea a 14.500 telefoane mobile, 5.000 de console playstation, 4.500 de cauciuri auto, 27 de perechi de pantofi sport Dolce & Gabbana Portofino şi 16 perechi de pantofi de dama în valoare de 4.320 de lei într-o singură comandă, mai arată raportul Limitless Agency.
Pentru ediţia Black Friday 2023, magazinele online au crescut bugetele de Black Friday cu 30% în comparaţie cu anul trecut.
Potrivit unui raport Limitless Agency, care analizează datele Digital Market Outlook, veniturile de pe piaţa comerţului electronic din România vor ajunge la 7 miliarde de euro în 2023, respectiv la aproape 12 miliarde de euro până în 2027.
Sursa: News.ro
7 Comentarii
imi pot imagina sa ai atatia bani incat sa-ti iei un rolex de 50 de mii de euro desi arata timpul exact la fel ca un ceas de 300 de lei, un bugatti de 2 milioane desi nu prea ai unde circula cu el, sau un avion de 80 de milioane desi iti ia 10-15 ani de circulat saptamanal pana sa-si acopere costurile si iesi mai bine sa inchiriezi.
Da' cat de… Citeste mai departe
@Hank Rearden: inteleg ca pentru tine nu conteaza ceasul/teveul, dar sa stii ca corvele se uita ce porti...
@Hank Rearden: DOMNULE STAI LINIȘTIT PE LUMEA AIALALTĂ E DREPTATE....
@Geo: pai tv-ul il porti? Ca odata ce o ajuns la tine acasa, nu diagonala tv-ului tre s-o ai mare
Black Friday de primavara, de toamna, de vara, de o zi, de un weekend, de o luna de tot anul. PENTRU FRAIERI!!!
Acest concept frumos din America a fost importat si batjocorit in Romania in toate felurile. Cine mai crede in Mos Craciun poate sa mai creada si in Black Friday. Reduceri de tot rahatu cu preturile umflate inainte cu 1-2 luni dupa care… Citeste mai departe
@Geo: Corect
Pai ANAF sa vada cine sunt cumparatorii si sa verifice putin averile...