Duminica 22 Decembrie

Clienții Băncii Transilvania pot solicita amânarea ratelor și deschiderea unui cont de PFA prin BT Visual Help

Aplicatia BT Visual Help vine cu noutati care completeaza solutiile de banking online ale Bancii Transilvania. Optiunile noi din BT Visual Help ajuta clientii sa aplice pentru facilitati care ii ajuta sa gestioneze provocarile acestei perioade, cum ar fi amanarea platii ratelor sau deschiderea unui cont de PFA (persoana fizica autorizata) pentru a primi indeminizatia de somaj.

 

Aplicatia a fost dezvoltata de CallVU si lansata acum un an, iar pe parcurs i s-au adus constant dezvoltari noi pentru clientii persoane fizice si juridice. De atunci au avut loc peste 200.000 de actiuni prin BT Visual Help. CallVU este unul dintre FinTech-urile internationale cu care Banca Transilvania colaboreaza pentru a lansa experiente digitale clientilor. Compania ofera o platforma omni-channel prin intermediul careia clientii care iau legatura telefonic cu echipa call center BT sunt ghidati catre zona de self-banking.

 

Noutatile BT Visual Help: 

  • Posiblitatea inregistrarii solicitarii de amanare a platii ratelor la credite.
  • Detalii despre facilitatile oferite de BT clientilor persoane fizice si juridice afectate de actualul context economic si social pot fi consultate pe siteul bancii.
  • Inregistrarea solicitarii pentru deschiderea unui cont PFA pentru primirea indemnizatiei de somaj.
  • Descaracarea listei IBAN-urilor, necesara intocmirii dosarului pentru obtinere somaj tehnic;
  • Ghidare, prin linkuri utile, pentru folosirea BT24 Internet Banking si Mobile Banking, dar si pentru plata facturilor direct cu telefonul.

 

Alte optiuni prin BT Visual Help:

  • Istoricul tranzactiilor pentru fiecare cont curent BT pe trei zile;
  • Informatii despre platile in rate cu cardurile STAR de la BT;
  • Sume blocate si sumele care urmeaza sa se plateasca din cont pentru tranzactii cu cardurile sau POS-urile altor banci;
  • Detalii despre obligatiile de plata pentru cardurile de credit BT;
  • Informatii despre conturi: IBAN, sold, valuta, numar de puncte de loialitate STAR;
  • Blocarea temporara sau definitiva a cardurilor;
  • Solicitarea reemiterii unui card dupa blocarea definitiva;
  • Modificarea limitelor de tranzactionare cu cardul bancii.

 

Cum se acceseaza BT Visual Help, in 5 pasi: 

  • Apelearea numarului de telefon 0264 308 000 sau 0264 308 028 (Call Center BT); 
  • Selectarea optiunii BT Visual Help; 
  • Accesarea linkului primit prin SMS; 
  • Autentificare; 
  • Accesarea unei optiuni din BT Visual Help. 

Comentarii Facebook