Duminica 22 Decembrie

Clubul / restaurant din Piața Muzeului, închis de Protecția Consumatorilor Cluj, are probleme mai mari decât igiena: Eu am depus plângere! - FOTO


Clubul / restaurant Caro are probleme mai mari decât igiena, calitatea personalului est reclamată intens de clujeni pe Google Reviews. Protecția Consumatorilor a vizitat locația zilele trecute și a aplicat o amendă de 10.000 de lei, închizând localul până la remedierea problemelor. Fără a le remedia, șefii Caro au redeschis, iar inspectorii au mai aplicat o amendă de 10.000 de lei.

Club din centrul Clujului, amendat cu 10.000 de lei pentru mizerie și produse expirate. Se închide temporar „până la remedierea deficiențelor” - FOTO

Un clujean a primit o pizza cu cioburi de pahar, iar acesta a promis că va face plângere la Protecția Consumatorilor, dar mulți alții reclamă calitatea serviciilor. Banii la o astfel de locație se fac de pe terasă și din servirea de produse gătite, dar inspectorii de la Protecția Consumatorilor spun că patronii au responsabilități, dacă au astfel de activități și trebuie să investească permanent. 

Dacă as putea sa dau 0 stele as da. Pizza cu cioburi de pahar sau ce or fi alea. Când i-am contactat au zis ca e de la făină și au aruncat-o. Eu nu prea cred să semene asta a făină. Doamne ferește de așa ceva! Va dati seama dacă mânca un copil ce pățea nu?????? Este absolut revoltător. Voi depune plângere la Protecția Consumatorului”,  scris Ambia.

aa.JPG

Cele mai noi reclamații privesc calitatea serviciilor. 

Am comandat o pizza și o cafea. Despre mâncare doar de bine, servirea însă... Bun, înțeleg economiile salariale realizate prin angajarea de indieni, doar ca: ei ar trebui să cunoască limba romana și în al doilea rând ar trebui educați. Am primit pizza și luasem deja două îmbucături când, indianul aflat la 20 metri de masa mea a descoperit ca are impurități pe trompa, a hârâit și a scuipat într-un vas. Pentru mine masa s-a terminat aici. Încă o sugestie: luați-vă ghid, daca doriți la toaleta foarte mică și foarte pitită”.

Am fost astăzi cu niște prieteni sa mancam aici, mancarea chiar a fost buna nu pot sa spun altceva dar servirea lasă de dorit. A venit un domn la noi, care nu vorbea româna. Nu am avut o problemă cu asta, doar că a trebuit să îi repetăm de vreo 5 ori ce voiam sa ne luam. A venit cu mancarea relativ repede, dar în timp ce mâncam cred ca a venit de vreo 2-3 ori, nu exagerez, să ne spună cât % vrem să îi lăsăm bacșiș. Sincer mi s-a părut cam nesimțit și cineva de la masa a spus cu comportamentul asta nu vei primi bacșiș. El a fost foarte ofensat de acest lucru și după ce a auzit a fost foarte recalcitrant cu noi, ba chiar a îmbrâncit pe cineva la plecarea din restaurant. Am avut de plata 229 de lei am lăsat 230. Fără bacșiș pentru că chiar nu merita, iar acesta a început sa strige dupa noi să venim să ne luăm leul înapoi, deoarece avem mai multă nevoie de el. Sincer mi se pare nesimțire pe față”.

Feriți-vă de acest local. Timp de așteptare de doua ore. Mâncarea proastă, atât de sărată încât nu poate fi mâncată. Cea mai urâtă experiența în Cluj”, a mai scris cineva pe Google..

Din păcate aceasta locație îți oferă stare de stres , ospătari sunt foarte prost pregătiți și aici ma refer mai exact la chelnerița care a venit la masa , nu a salutat sa scărpina in fund intr-o veselie și la final fuge de la masa fără sa ia comanda … și restul ospatarilor la fel pe telefoane neatenție asupra clienților și aroganți …”.

Am comandat o bere fără alcool, care este doar la sticla. Mi s-a adus fara pahar. Când am cerut un pahar, mi s-a adus unul proaspăt spălat cald. Am comandat o narghilea, care nu avea nicio treaba cu aromele, prea putina aroma și 3 cărbuni încinși- trageam fum de funingine pe furtun. Când s-a așezat narghileaua pe masa, cum masa era instabila, mi s-a vărsat berea în poala. Angajații stăteau și se uitau. A trebuit sa ma ridic eu sa îmi caut șervețele. Am comandat un fresh, care era plin plin de sâmburi mici și mari, cum se poate vedea în poze. În câteva minute am renuntat și am cerut nota de plata. Când i-am făcut observațiile de rigoare băiatului care m-a servit, eu am fost învinovățit ca trebuia sa ii cer pahar la bere de la început, ca altfel trebuia sa cer halba, și ca din acest motiv nu a zis pahar. Scuza la paharul cald era ca doar ce a fost spălat. Scuza pentru incidentul cu berea vărsată pe mine, ca asa sunt mesele din cauza pavajului. La sfârșit am plătit și berea”.

Deși acum vad ca sunt multe nemulțumiri la recenzii, ma mir cum de conducerea nu ia măsuri

Localul arată fain, dar mâncarea lasă de dorit. Am comandat un cheeseburger și carnea era crudă în interior așa cum se vede în poză. L-am înștiințat pe chelner și a spus că poate să-mi ofere un discount de 20%, dar în final nu s-a rezolvat nimic pentru că aveam deja voucher de 20% de la studcard și aparent nu se pot acumula”. 

224.JPG

Comentarii Facebook