Clujean furios pe un magazin online, de unde a cumpărat un monitor de 2000 de lei, care a venit defect - FOTO
Un clujean se luptă cu un magazin online, de unde a cumpărat un monitor performant, pe care a plătit 1879 de lei, dar care a venit defect.
”Am achiziționat un monitor in valoare de 1879 lei care a sosit cu defect (o dunga mare si alba de pixeli pe monitor vizibilă doar după ce am conectat monitorul la curent). Am sunat instant si am anunțat acest defect firmei evoMAG care mi-a comunicat ca le pare rău si ca vor trimite curier după produs. După 14 zile am fost contactat si mi s-a confirmat defectul descris de mine, dar mi s-a spus ca trebuie sa plătesc eu 1866 lei reparatia. Am sunat si mi-a spus agentul ca ecranul e "spart" si insinua ca eu as fi făcut asta, neacceptand returul produsului. A trebuit sa ii explic ca nu e spart, ci defect. Acest lucru se poate vedea si intr-una dintre filmările ce le-am atașat în link-ul de la Google Drive-ul meu. Curierul Cargus ce a livrat produsul a spus ca dacă e nevoie poate si el declara faptul ca nu aveam cum sa observ acel defect prin serviciul "verificare la livrare". Câțiva agenți Evomag, dar si CEO Evomag au insistat spunand ca trebuia sa fac proces verbal de constatare cu curierul, deși eu încercam să-i explic ca defectul apare numai cand conectez monitorul la curent. Nu aveam cum sa chem curierul în casa si să-i cer sa aștepte până testez eu monitorul. Am comunicat cu firma cargus și am atașat și un screenshot în care confirma ca serviciul de verificare colet la livrare nu include și verificarea tehnica, adică testarea produsului în priză. Agentul a spus ca nu are ce face și sa fac reclamatie pe adresa lor de reclamații.
Am făcut 3 reclamații pe adresa lor de reclamații si nu am primit niciun răspuns. Am scris pe adresa lor de whatsapp pentru garanții. Din nou, fara raspuns. Le-am scris pe customer service unde mi s-a răspuns si mi s-a spus ca decizia lor ramane aceeasi si după ce le-am explicat ca greșesc, CEO Evomag mi-a răspuns cu "?". Efectiv atat, un semn de întrebare. Daca sun la numărul lor de garanție, îmi răspunde același individ cu același răspuns si oftat in voce.
Intre timp am contactat LG (firma monitorului) care mi-a confirmat si telefonic și prin email ca defectul poate fi din fabrica sau în urma transportului si ca service-urile nu pot determina originea exacta a acelui defect. De asemenea defectul ar trebui sa intre in politica DOA (Dead on Arrival) de la LG.
E foarte demoralizant si mi-am pierdut total încrederea in Evomag. Nu credeam ca pentru un defect primit direct cu produsul trebuie sa trec prin atatea. Am facut si plangere ANPC si după vreo 40 zile am primit răspuns in care mi se spunea ca citez "petiția este neîntemeiată"”, a spus Tudor Boancă, clujeanul afectat de această situație.
Poziția celor de la Evomag este clară: Produsul nu se supune garanției.
13 Comentarii
Cei de la EvoMag sunt niste nesimtiti, am primit si eu un telefin defect , l-am trimis inapoi , m-a sunat o cucoana sa imi spuna ca telefonul era plin de ulei si ca nu este acoperit dr garantie , noroc ca l-am desfacut coletul la livrare , am filmat si l-am si trimis in aceeasi zi , totul fil.at , nu aparea ulei nivaieri , asa ca daca vreti sa comandati… Citeste mai departe
O singura reclamatie si urmatorul sa fie ANPC (protectia consumatorului). Am patit-o cu Emag dupa ce am facut reclamatia la ANPC in 3 zile au rezolvat totul oferindu-mi chiar si un voucher cu scuzele de rigoare. Jos palaria ANPC care m-a sunat si a intrebat daca cazul este rezolvat!
ANPC=Agenția națională ptr. protecția comercianților. Am pățit și eu cu ANPC
Eu am comandat în urma cu câțiva ani de la ei un telefon(nu smartphone ci telefon simplu cu butoane) și mi-au trimis un alt model, care era și mai ieftin(de plătit am plătit prețul celui pe care îl comandasem). Am sunat la ei și răspunsul a fost simplu: ei au trimis telefonul care figura în comanda și eu nu mai știu ce produs am comandat.
Când… Citeste mai departe
Nu tot taclale. ANPC și judecată și sarumana
@Naspa patzanie.Eu as contacta un avocat.: Si eu. Sunt unii care te reptrezinta gratis si ies si ei pe plus cand castiga procesul. Dar clar nu mai comand nici eu de la aia niciodata.
Ce kkcios de client :)))) .... de om.
Iti iei minitor sa te joci... in rate.
Baaaa, la munca, lasa gamingu ca nu-i de tine.
Karma is a bitch !
@Carlos: in plus nu intelege nimeni de ce te tot pizdesti cu niste prosti mai mai ca tine. Le spui o data, nu inteleg, contactezi producatorul, curierul... cu datele adunate ANPC. Scurt pe doi fara alte obiectii si rubrici la matrimoniale.... RETARDATULE !
@CARLOS:
@Carlos: ai inflorit din parinti retardati mintal
EVOMag e caca. Luati mai de la Emag cu garantie plus :)) retur 60 zile ca ceasul. Nu comenteaza nimeni nimic.
@Gifi: Corect. Ma mir ca nu isi dau aia seama ca mai mult pierd in urma publicitatii negative (incredere clienti, incredere in brand), decat daca i-ar fi inlocuit omului monitorul.