Duminica 22 Decembrie

Clujean furios pe un magazin online, de unde a cumpărat un monitor de 2000 de lei, care a venit defect - FOTO


Un clujean se luptă cu un magazin online, de unde a cumpărat un monitor performant, pe care a plătit 1879 de lei, dar care a venit defect. 

Am achiziționat un monitor in valoare de 1879 lei care a sosit cu defect (o dunga mare si alba de pixeli pe monitor vizibilă doar după ce am conectat monitorul la curent). Am sunat instant si am anunțat acest defect firmei evoMAG care mi-a comunicat ca le pare rău si ca vor trimite curier după produs. După 14 zile am fost contactat si mi s-a confirmat defectul descris de mine, dar mi s-a spus ca trebuie sa plătesc eu 1866 lei reparatia. Am sunat si mi-a spus agentul ca ecranul e "spart" si insinua ca eu as fi făcut asta, neacceptand returul produsului. A trebuit sa ii explic ca nu e spart, ci defect. Acest lucru se poate vedea si intr-una dintre filmările ce le-am atașat în link-ul de la Google Drive-ul meu. Curierul Cargus ce a livrat produsul a spus ca dacă e nevoie poate si el declara faptul ca nu aveam cum sa observ acel defect prin serviciul "verificare la livrare". Câțiva agenți Evomag, dar si CEO Evomag au insistat spunand ca trebuia sa fac proces verbal de constatare cu curierul, deși eu încercam să-i explic ca defectul apare numai cand conectez monitorul la curent. Nu aveam cum sa chem curierul în casa si să-i cer sa aștepte până testez eu monitorul. Am comunicat cu firma cargus și am atașat și un screenshot în care confirma ca serviciul de verificare colet la livrare nu include și verificarea tehnica, adică testarea produsului în priză. Agentul a spus ca nu are ce face și sa fac reclamatie pe adresa lor de reclamații.

Am făcut 3 reclamații pe adresa lor de reclamații si nu am primit niciun răspuns. Am scris pe adresa lor de whatsapp pentru garanții. Din nou, fara raspuns. Le-am scris pe customer service unde mi s-a răspuns si mi s-a spus ca decizia lor ramane aceeasi si după ce le-am explicat ca greșesc, CEO Evomag mi-a răspuns cu "?". Efectiv atat, un semn de întrebare. Daca sun la numărul lor de garanție, îmi răspunde același individ cu același răspuns si oftat in voce.

Intre timp am contactat LG (firma monitorului) care mi-a confirmat si telefonic și prin email ca defectul poate fi din fabrica sau în urma transportului si ca service-urile nu pot determina originea exacta a acelui defect. De asemenea defectul ar trebui sa intre in politica DOA (Dead on Arrival) de la LG.

E foarte demoralizant si mi-am pierdut total încrederea in Evomag. Nu credeam ca pentru un defect primit direct cu produsul trebuie sa trec prin atatea. Am facut si plangere ANPC si după vreo 40 zile am primit răspuns in care mi se spunea ca citez "petiția este neîntemeiată"”, a spus Tudor Boancă, clujeanul afectat de această situație.

Poziția celor de la Evomag este clară: Produsul nu se supune garanției. 

6. Gmail - Fisa service 40433_page-0001.jpg6. Gmail - Fisa service 40433_page-0002.jpg6. Gmail - Fisa service 40433_page-0003.jpg6. Gmail - Fisa service 40433_page-0004.jpg

Raspunsul CEO Evomag_page-0001.jpgRaspunsul CEO Evomag_page-0002.jpg

Comentarii Facebook