Clujeancă UMILITĂ la un magazin deținut de un lanț național/ UPDATE: Citește poziția Profi
O clujeancă susține că a fost umilită la un magazin deținut de un mare lanț de retail, pentru simplul fapt că a cerut să fie respectată.
”Am fost ca de fiecare data la magazin sa fac cumparaturi...cum era si normal coada. Un angajat sta la casa, 3 afara la tigara... Ma rog prietenu meu l-a intrebat pe unul dintre angajati care era pe raion daca vine sa deschida si cealalta casa, la care domnu s-a răstit si a inceput sa urle ca el nu este casier... Domnisoara casiera ne-a spus sa iesim din magazin ca nu suntem la piata si daca nu ne convine sa nu mai mergem facandu-ne fraieri... Nu mi se pare o atitudine potrivita fata de noi ca si clienti...si nu suntem singurii cu care ei vorbesc asa
Mereu este o coada... si stam si cate 10 minute, iar atitudinea lor fata de noi este una negativa, avand in vedere ca eu mereu am fost politicoasa si am vorbit frumos. Am asteptari ca si ei la randul lor sa vb la fel si sunt o clienta care zilnic fac cumparaturi de la magazin”, ne-a relatat Lili, scena de la magazinul din Mănăștur, de pe strada Ion Meșter.
Scena s-a produs la unul dintre magazinele deținute de un fond polonez de investiții și care s-a extins agresiv în ultimii ani.
-----------------
”Pentru a putea oferi calitatea inalta a produselor puse in vanzare in magazinele PROFI si totodata a tine preturile scazute, numarul angajatilor fiecarui magazin este constant mentinut la valori optime. Din acest motiv, ei si indeplinesc mai multe functiuni. De exemplu un casier este totodata si o persoana care pune marfa in rafturi. In aceste conditii, regulamentul nostru intern prevede ca sa se deschida o a doua casa doar cand la cea care deja functioneaza stau la rand patru persoane.
Permiteti-mi acum sa va ofer acum o parte din reclamatia pe care clienta ne-a adresat-o de la adresa soos...@yahoo.com chiar in ziua respectiva, dupa ce m-a si contactat telefonic: “buna ziua,Joi in data de 2.07.2015 in jurlu orei 19 am fost impreuna cu un prieten sa fac niste cumparaturi din magazinul Profi din Cluj Napoca ,manastur de pe strada Ion Mester nr 5,cand am ajuns la casa erau 3 persoane in fata noastra,in acel moment prietenul meu la intrebat pe unul dintre angajati care aranja marfa pe un raion daca deschide si cealalta casa la care el a raspuns : Nu deschid pentru atat".
Din cercetarile facute a rezultat ca a urmat o altercatie intre client si angajati ai magazinului nostru si ca la un moment dat prietenul reclamantei a ridicat mana spre unul dintre ei spunand totodata ca daca nu face ce i se spune se poate trezi cu casa de marcat in cap.
Mai mult decat atat, in discutia telefonca pe care am purtat-o deja cu persoana mentionata de dumneavoastra, aceasta mi-a spus ca este clienta fidela si ca zilnic face cumparaturi de 10 ori din acel magazin, dar cand am intrebat-o cum de reuseste o asemenea frecventa, mi-a spus ca de fapt vine de doar o data sau de doua ori. Mentionez acest aspect pentru ca sa exemplific faptul ca in relatarea respectiva exista o mare doza de subiectivism si exagerare.
Este adevarat ca unul din principiile de baza din comert este “clientul nostru, stapanul nostru”, dar exista limite care trebuie respectate atat de vanzator, cat si de client pentru a se putea desfasura un comert civilizat.
Regretand faptul ca angajatii nostri nu au dat dovada de mai mult tact in situatia respectiva si ca au ales sa foloseasca un limbaj si un ton neadecvat in loc sa cheme politia, asa cum ar fi trebuit in contextul in care unul dintre ei a fost amenintat, acestora li s-au intocmit documente constatatoare pentru comportament neadecvat.
Va multumim pentru faptul ca solicitati si punctul nostru de vedere, dovedind astfel ca stiti care sunt regulile dupa care se ghideaza un jurnalist profesionist. Desigur, apreciem faptul ca nu ati mentionat numele magazinului nostru in articolul pe care l-ati publicat dar totodata regretam ca punctul nostru de vedere nu se regaseste in acel material alaturi de cel al clientei care s-a plans”, precizează Gabriel PASLARU, Reprezentant Relatii Publice Profi.
15 Comentarii
Daca a fost altercatia intre ei de ce nu au chemat politia...nu sunt eu de vina pt ca ei sau certat..nu au chemat pt ca au preferat sa jigneasca si sa urle ca nebunii..eu am fost facuta fraiera pe nedrept asta e toata chestia..iar de comportamentul prietenului meu nu pot raspunde eu imi pare rau....insa cred totusi ca daca ei nu comentau si dansu raspundea… Citeste mai departe
Din cate se vede ati mintit in legatura cu coada la casa..prietenul tau nu a avut nici un drept sa ceara deschiderea unei noi case si cu atat mai putin sa jigneasca angajatul care i-a raspuns ca nu deschide..
El doar a intrebat..putea primi un raspuns frumos nu pe un ton ridicat.si in legatura cu coada ..mai mereu este...si nu sunt singura care spune acest lucru.nici doamna de la casa nu a avut nici un drept sa ma jigneasca..avand in vedere faptul ca eu nu pot raspunde pt comportamentul nimanui si nici nu sunt de vina ptvfelul in care ei doi sau certat....sau… Citeste mai departe
Doamna sau domnisoara? Acum care dintre ele? Sau nu faci diferenta? E totuna?
Prietenu meu ia spus ca daca il vede la casa ii da cu casa in cap..nici decum ca .daca nu se face ce spune...iar despre faptul ca am fost intrebata daca merg de 10ori..iam raspuns la domnu ca da mer pt ca mai cumpar o paine..mai cumpar un suc..mai intru dupa o lapte...la asta mam referit...se pare ca domnu Gabriel asta a uitat sa specifice....da..sunt… Citeste mai departe
Cam multe greseli de ortografie si punctuatie..si multe altele ( dupa o lapte, angahat, vitbesc). Vai de capu nostru
Daca am greseli nu inseamna ca sunt o fraiera..si da am greseli pt ca scriu de pe tel...dar asta nu inseamna ca cineva are dreptul sa ma jigneasca..
Dupa, cum se vede din toate comentariile ,cu siguranta nu telefonul e de vina , ci gramatica ta !!!
concediati urgent ,vedeti ca sigur e inregistrat totul pe camera ,faceti plangere !, ce palme ii dadeam la jegul ala daca indraznea sa ridice vocea la mine
:)) nu stiu cum iti permiti sa vorbesti asa de altii..sa faci jeg pe cineva..daca erai la fata locului si vedeai desfasurarea incidentului cred ca parerea ta era diferita..pacat ca iti dai cu parerea la un eveniment la care nu ai participat..
Era vorba despre mine personal ca ma facut domnisoara fraiera..cea ce nu permit ...si de atutudinea angajatilor uneori .fiecare avem job si fiecare trecem peste multe chestii..asa ca te rognu te afla in treaba aiurea...un astfel de comportament nu trebuie sa existe intr-una magazin..iar daca domnu stia sa raspunda frumos nu era nici o problema..da ce… Citeste mai departe
de Profi este vorba salarii minim. pe ec. si stat in picioare 10 ore pe zi cine mai are rabdare si cu clientii sa mearga in piata la samsari ca e mai scump
Da nu clientu ii de vine ce salari au unii! Si daca nu mai au rabdare atunci sa mearga in alta parte la lucru. La ce raspuns ai dat tu nu stiu ce sa zic ca nu vreau sa jignesc pe nimeni!
adi da-ti o palma... Iti doresc sa se comporte toti asa cu tine unde vei merge.....
Adi...in fond si la urma urmei banii iti vin de pe urma vanzarilir...si indiferent de situatienu trebuie sa ne jignim unii pe altii..la o simpla intrebare se poate raspunde frumos .parerea mea..fiecare lucram si fiecare avem cate o situatie..nu ne priveste pe noi cat lucrati si cum lucrati...ar trebuii unii sa se inscrie la scoala de bune maniere totusi..si… Citeste mai departe