Clujenii s-au săturat de furtul de la raft la casa de marcat. Angajații și-au anunțat șefii, dar nimănui nu îi pasă - FOTO


UPDATE

Reprezentanții magazinului au precizat că este vorba despre o neînțelegere, pentru că clientul a cumpărat o conservă de 340 de grame, iar la raft a fotografiat conserva de 150 de grame!

------------------------------

O clujeancă reclamă diferențe permanente între prețul produselor de la raft la casa de marcat și acum a făcut plângere la Protecția Consumatorilor. 

Mă numesc Elena și aș dori să aduc în atenția publică un caz de înșelăciune la unul din magazinele Carrefour din Cluj-Napoca, str. Nicolae Steinhardt, nr. 2 - 4.

De-a lungul timpului am sesizat diferența dintre prețul afișat pe rafturile din magazin la produse și cel de la casa de marcat, atât eu cât și colegii mei de lucru. De asemenea, am fost martoră la multe situații în care și alți clienți au sesizat pe loc și au făcut plângere la șeful de magazin. Țin să menționez că diferențele sunt de la 0,20 bani și până la 6 lei între prețurile de pe etichete și cele care se adaugă pe bonul fiscal.

În speranța că lucrurile se remediază, nu am apelat până acum la presă sau ANPC, însă, astăzi s-a repetat această eroare intenționată atât mie cât și unei doamne aflate înaintea mea la coada de cumpărături, așa că am decis să transmit informația mai departe organelor competente pentru remedierea acestei situații și ulterior vouă, celor din presă.

Personal, am discutat cu angajații acestui magazin și au recunoscut că se întâmplă des acest lucru. Au spus că la rândul lor au făcut o cerere pentru conducerea de la București să se remedieze problema având în vedere că des sunt plângeri pe acest motiv, însă nu au primit nicio rezolvare. Cu sinceritate vă spun, nu știu dacă asta chiar s-a întâmplat sau au adus în discuție doar pentru a se justifică, însă în mod cert, ce se întâmplă în acest magazin este o infracțiune de înșelăciune.

Vă atasez poză cu bonul de astăzi și produsul de la raft, ca exemplu, cu mențiunea că nu este un caz singular, ci zilnic. Consider că această situație trebuie adusă în atenția publică și, dacă doriți să faceți o investigație, vă recomand să mergeți cu o cameră ascunsă sau un aparat foto în 2-3 zile diferite și cu siguranță veți fi și dumneavoastră în aceeași situație.

Aștept cu interes un răspuns de la dumneavoastră cu privire la sesizare, sper să fie luată în considerare și să dăm mai departe exemplele de acest fel pentru a face cât mai mulți cetățeni atenți. Cu siguranță este o practică des întâlnită în multe magazine”, ne-a semnalat Elena Crăciun.

page.jpg

Comentarii Facebook