Sambata 23 Noiembrie

Clujul are DOUĂ din cele mai VALOROASE firme din România! Ce branduri, MÂNDRIA Clujului, au intrat în TOP 20 mărci din România

Banca Transilvania și Untold sunt printre cele mai apreciate mărci comerciale din România.

Studiul a fost realizat de Superbrands România, în colaborare cu Ipsos, și reflectă tendințele actuale în preferințele consumatorilor români.

Un aspect remarcabil este faptul că doar câteva dintre mărcile eligibile sunt de origine românească, evidențiind relevanța acestora pe o piață dominată de branduri internaționale. Printre mărcile românești care s-au remarcat se numără Dedeman, FAN Courier, Untold, eMAG, olx.ro și Banca Transilvania, toate clasate între primele 20 de branduri Superbrand ale anului.

Banca Transilvania și festivalul Untold, două dintre cele mai emblematice branduri cu origini clujene, și-au consolidat poziția în topul Superbrands 2024. Banca Transilvania, recunoscută pentru impactul său în sectorul financiar și implicarea activă în comunitate, continuă să fie un partener de încredere pentru milioane de români. De asemenea, Untold, cel mai mare festival de muzică din România, și-a câștigat un loc de top, reflectând atât succesul său internațional, cât și relevanța sa culturală pe plan local. Ambele branduri demonstrează puterea și influența mărcilor clujene în peisajul economic și cultural al României.

Screenshot 2024-10-24 213852.png

Screenshot 2024-10-24 213908.png

Participarea la Superbrands se face doar pe bază de invitație și este oferită celor mai remarcabile mărci din domeniul lor. Obținerea „Superbrands Status” întărește o poziție a mărcii, adaugă prestigiu și asigură consumatorii și furnizorii că cumpără cea mai bună marcă din categoria sa.

Un Superbrand oferă consumatorilor avantaje emoționale și/sau fizice semnificative față de concurenții săi pe care consumatorii (conștient sau subconștient) le doresc, recunosc și sunt dispuși să plătească un preț premium pentru acestea.

Screenshot 2024-10-24 213749.png

Superbrands România a introdus pentru prima oară sustenabilitatea ca criteriu de selecție în 2024, iar Lidl și Kaufland s-au remarcat drept lideri în acest domeniu. Sustenabilitatea a fost definită pe baza criteriilor ESG (mediu, social și guvernanță corporativă).


Comentarii Facebook