Compania clujeană Farmec vrea să cucerească piața produselor de îngrijire pentru bărbați
Compania clujeană de cosmetice Farmec a lansat o nouă gamă de produse de îngrijire pentru bărbați, Gerovital H3, cu care vor să concureze împotriva marilor corporații multinaționale.
”Am studiat nevoile și preferințele bărbaților, am studiat particularitățile pielii bărbaților, am studiat comportamentul de achiziție și consum, am studiat foarte mulți factori și am stabilit că suntem foarte diferiți. Ridurile apar la bărbați mai târziu decât la femei, datorită conșinutului mai ridicat de colagen, dar în momentul în care apar, tendința este de a fi mai pronunțate. În urma tuturor acestor studii a rezultat o gamă de 15 produse, produse extrem de eficiente, de ușor de utilizat și produse care se absorb foarte ușor în piele”, a explicat Marketing Managerul Farmec, Ioana Borza.
Ioana Borza a mai precizat că în toată gama se regăsește renumitul complex H3, prezent în toate gamele Geroital, cunoscut și sub numele de ”rezervorul tineretii”.
”Această moleculă revitalizează celulelele din piele, astfel încât să aibă ciclul de viață normal, în cazul pielii tinere, cel de 28 de zile”, a mai declarat Ioana Borza.
Gama conține un set întreg de produse pentru îngrijirea feței, pentru bărbierit, de igienă și pentru întreținerea părului.
Compania dorește ca prin această gamă să pătrundă pe segmentul de cosmetice pentru bărbați și chiar să ajungă în următorii 2 ani în top producători din acest segment în România, concurând astfel cu marile companii multinaționale, precum Nivea, Mennen sau Gilette.
0 Comentarii