Compania TAROM, acuzată de un clujean că își bate joc de pasageri. Citește ce a pățit
Un clujean ne-a relatat o ”aventură” pe care a avut-o cu cei de la Tarom în timp ce încerca să ajungă de la Amsterdam la Cluj, via București.
”Vreau sa va informez despre o situtatie ”normala” care se intampla cand calatoresti cu TAROM-ul. Astazi de dimineata (sâmbătă, 22 iunie), in Amsterdam fiind, citesc o stire cum ca s-a luat curentul la Otopeni, la aeroport. Avionul spre Amsterdam a plecat cu mai bine de o ora intarziere. Tot cu aceeasi intarziere a venit si inapoi, spre Bucuresti. Surpriza de proportii pe care am avut-o a fost ca avioanele TAROM regionale, nu au asteptat avioanele dinspre rutele internationale ca sa preia pasagerii, cu toate ca timpul de sosire al celor internationale si timpul de plecare al celor regionale eram cam acelasi (pe scurt le-am vazut pe pista cand am aterizat).
Apoi pe Aeroportul H. Coanda, haos, de unde ne luam bagajele, nimeni nu avea nici o idee. Înca unii angajati Tarom erau chiar agasati cum indraznim sa punem atat de multe intrebari. Si suntem pe Aeroport aproximativ 20 de persoane care trebuie sa ajungem numai la Cluj. Mai sunt oameni care trebuie sa ajunga si in Timisoara, Iasi etc.
Cu pierderi anuale de multe milioane de euro cum isi permit sa isi bata joc de pasageri in felul asta? Logic vorbind, daca tu stii de dimineata ca toate zborurile sunt decalate, nu le decalezi si pe cele regionale, pentru ca sa iti preia pasagerii? Pentru ca nu toata lumea vrea sa ajunga numai in Bucuresti, iar ei stiau asta prea bine.
Media unui bilet este aproximativ 4-500 euro. Daca o sa dea faliment cred ca nu o sa imi para rau”, ne-a scris Remus.
Oficialii Tarom nu au putut fi contactați.
Dacă ați surprins un incident care poate deveni o știre sau aveți informații numai, puteți să ne scrieți pe adresa office@stiridecluj.com sau pe rubrica ”Fii reporter!”.
8 Comentarii
Acum, daca postezi un anunt auto pe www.carvit.ro, anuntul tau va fi activ pana la vanzare. www.carvit.ro
Nu vad care e reclamatia. Celelalte curse nu pot astepta dupa altele pt l-i se da si lor peste cap orarul. Sa nu uitam ca o aeronava face vreo 4-5 curse pe zi. Partea cu amabilitatea este adevarat dar nu numai la noi.
nici wizz nici Tarom asta e cred ca anul viitor sau in 2015 dupa ce se va ridica restrictia de pe piata muncii din Anglia pt. romani, Ryanair (ultra low cost airline) va fi in stare sa faca o oferta pt Cluj sau Bucuresti sunt f multi romani care muncesc in UK si cu siguranta unele companii aeriene cum este si Wizz (cu un director arogant..)o sa-si… Citeste mai departe
Ryanair a intrat deja pe Tg Mures dar la cj pana nu dispare dl. Ciceo (dir. aeroport cluj) nu va avea acces. Pt ca dl Ciceo ia comision de la wizz sa le pastreze exclusivitatea pe cj
Zbor des cu avionul. Niciodata nu am vazut ca o cursa sa isi decaleze orarul dupa altele. Daca poate, pleaca la timp. Am avut intarziere cu Austrian, cu Lufthansa, cu AirFrance...chiar si la limita. Niciodata nu au stat 5 min dupa mine. Am zburat cu urmatoarea cursa si asta e. Nu cred ca Tarom poate fi criticat pt asta. Pentru informatiile date si amabilitatea… Citeste mai departe
Pai nu sunt de stat astia de la Tarom? ca nu mai stiu. Oricum sunt ingropati in datorii, iar serviciile pentru clienti sunt cu minus. Eu trebuia sa ajung de la Cluj la Paris, via Bucuresti. In mod normal plecam de la 10.00 din Cluj si pe la 15.00 era programata sosire la Paris. Dimineata vremea n-a vrut sa tina cu mine si a fost ceata la ora zborului.… Citeste mai departe
daca nu v-a ajuns batjocura aceasta incercati si Nova Taxi, 111-le e un marlan de prima clasa, urla azi doapte dupa o clienta dupa ce i s-a dat jos din taxi vadit nemultumita ,iesind ca eroii din parcarea "regulamentara" efectuata anterior cu toate ca era loc de parcare pe sensul lui, iar din directia clientei era clar ca nu a lasat-o nici unde trebuia.… Citeste mai departe
nova taxi e cea mai de *****....ia diesel sau rapid....si aia au nebunii lor dar ai mai putine sanse sa dai peste un ''dorel''marlanm cu 2 clase