”Contul Primul An Gratuit” - produsul Banca Transilvania cu succes exploziv pe piață
Peste 1.000 de firme, aflate la început de drum, au accesat Contul Primul An Gratuit (www.contgratuit.ro) de la Banca Transilvania, produs lansat pe piaţă acum o lună.
Aproximativ 80% dintre acestea sunt clienţi noi ai băncii, iar domeniile în care îşi desfăşoară activitatea sunt, cu preponderenţă: horeca, transporturi, comerţ electronic, consultanţă în management şi IT.
Prin Contul Primul An Gratuit, Banca Transilvania susţine firmele în cea mai importantă etapă a acestora, cea de început. Produsul se adresează companiilor care nu au împlinit încă 12 luni de activitate. Datorită Contului Primul An Gratuit, peste 1.000 de firme lucrează acum gratuit cu BT, în primul lor an de existenţă.
Firmele au următoarele beneficii la operaţiunile în lei, folosind Contul Primul An Comision 0 la plăţile intrabancare şi interbancare, efectuate prin BT24 – Internet Banking şi Mobile Banking;
Comision 0 la plăţile şi încasările intrabancare şi interbancare, cu cec şi bilet la ordin; Comision 0 la încasările intrabancare şi interbancare, cu ordin de plată; Comision 0 pentru gestiunea contului curent; Abonament gratuit la BT24 Internet Banking şi Mobile Banking.
Banca Transilvania are 140.000 de clienţi persoane juridice, cu aproximativ 20% mai mult faţă de începutul acestui an.
Banca Transilvania este una dintre cele mai mari bănci din România, în funcţie de active.
Banca Transilvania are peste 6.000 de angajaţi, o reţea formată din peste 550 de sedii şi 1,5 milioane de clienţi activi. BT este prima bancă din România care a fost cotată la Bursa de Valori Bucureşti, în 1997. Strategia sa este susţinută de acţionari puternici, printre care Banca Europeană pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare (BERD), care deţine 15% din capitalul social al băncii.
0 Comentarii