Cum a învins un clujean firma Orange, care îl șicana după rezilierea contractului
Un clujean a relatat cum a reușit, deși nu credea că este posibil, să pună cu botul pe labe Orange, care îl șicana după ce și-a reziliat contractul și a cerut portarea numărului la altă companie.
”Anul trecut am renuntat la serviciile operatorului de telefonie Orange, portându-mi numerele la alta companie. Motivul? Lipsa condițiilor tehnice, în principal. Adică, nu aveam semnal la telefon, acasă.
Ei, și din acel moment au apărut și problemele:
1. Cererea de reziliere/portare nu se poate face decat telefonic! Degeaba te duci în reprezentanțele lor, incercand sa obtii și un nr de înregistrare! N-ai nici o sansa! Doar telefonic.... Îți zici "OK", o fac așa! Am făcut-o. Au zis că mă sună după 72 de ore, și doar de atunci devine valabilă cererea. OK! M-au sunat după o saptamana jumate!
2. Facturile pentru internet fix (am renuntat la toate serviciile), au venit în continuare!
3. Cand îi sunam și le spuneam ca nu voi plăti absolut nimic, îmi ziceau ca dacă nu plătesc, serviciile nu se vor închide și se vor acumula sume destul de mari! AM PLĂTIT, zicandu-mi ca o sa o rezolv altfel (prin ANPC, deși eram destul de sceptic), sau dacă nu se rezolva, atunci sa fie pierderea mea, dar să se termine odată!
Ce ziceți ca, cu toate ca am efectuat toate plățile, factură pentru internet a continuat să vină?! Inclusiv pe luna Octombrie!
Și asta în condițiile în care i-am mai sunat, am fost în reprezentanța lor, fiind asigurat de fiecare dată că totul e în regulă!
Așa de ”în regula” era, astfel încât mă sunau cei de la recuperari tot la două zile!
Astăzi, cei de la Protectia consumatorului (ANPC), mi-au făcut o surpriză plăcută!
De ce "surpriză"? Pentru că, știind ce sistem împuțit avem, eram foarte sceptic!
Uite că nu e chiar așa! Încă ”aripile" nu sunt tăiate de tot!
De ce v-am plictisit cu amănuntele astea? În cazul în care aveți probleme cu ORICE companie care prestează servicii, nu va lăsați!
Sunt mârșavi, se duc până la limita legii, încearcă să te înșele, exact ca un escroc!
Toate companiile de telefonie au un comportament de escroc sadea!
Sa nu uitați asta!
P.S. Au noroc ca nu sunt procesoman!”, a relatat clujeanul.
6 Comentarii
A descoperit al meu gaura la macaroana in 2019. Ai luat telefon subventioant/ rate le platesti. Restul e abuz. Daca si dovedesti ca nu ai semnal atunci nu au ce face. Gloabele din serv clienti is niste amarati de outsourceri pe 1200 lei, nu le poti cere multe, lucru valabil cam la orice corporatie. Nu te ajuta call centerul te ajuti singur. Daca nici… Citeste mai departe
Castiga bani completand sondaje online
Sondajele valoreaza între 0.10€ si 2,5€ iar la inregistrare primesti si un bonus.
Detalii la email adcrys01@gmx.com
mai trebuie stiut ca, inca din 2010, perfect legal, poti rezilia contractul inainte de implinirea termenului stabilit initial FARA a fi obligat sa platesti tot restul costurilor! platesti doar ceea ce ai primit cadou; daca apar recuperatorii, pe poti da cu flit
@Ion A.: cum cum cum? lege, articol etc?
Bravo ANPC!
@Mike: ANPC-ul isi face in general treaba, mail ales in astfel de situatii. ceva similar am patit si eu totul rezolvandu-se dupa ce am contactat ANPC.