Cum sunt înșelați clienții la Penny Florești! Stați cu ochii ca pe butelie să nu pățiți la fel - FOTO
Un clujean și-a făcut cumpărăturile la Penny Florești și s-a trezit că are un produs scanat de două ori.
”Atenție la Penny Florești!!! Nu e prima dată când îmi scanează un produs de 2 ori! Poziția 3 vs ultima!”, a relatat un clujean.
Nu este exclus ca unii angajați să își facă aprovizionarea pe spatele clienților grăbiți, se tem clujenii.
6 Comentarii
Acest lucru mi s-a întâmplat și la Kaufland Mărăști.. Chiar de doua ori! Aceeași casieria (o persoana blonda și obeza). Prima oara am constatat acasă erau trei poziții dublate (exemplu 2 baxuri cu 6 sticle de apa a încasat 4 baxuri). A doua oara am mers intenționat tot la ea sa vedem cum sta treaba, la fel. Am verificat pe loc bonul după ce a încasat… Citeste mai departe
La hipermarketul CORA este unul guraliv cu capu mare crescut la orfelinat ,ala iti baga pe scan câte 2-3 pungi pe bon,șefii de magazin dorm!
eu cred ca floresteanu e prastie, cum va fura pe voi technologia
Ordinea de pe bon e ordinea in care se scaneaza produsele. Sa inteleg ca acel casier a scanat detergentul la inceput, l-a lasat tot pe banda, apoi l-a scanat la sfarsit iar? Sau l-a pus langa client si apoi l-a luat iar sa-l scaneze? :))
Ori e casierul mare iluzionist, ori clujeanul a cumparat 2 bucati din detergent... Tind sa cred ultima.
Surprinzător cum nu se vede ora și data, sa se poată verifica ....
@Abcd: De ce? Aveti suspiciuni ca si data si ora am marcat-o de doua ori?