De Black Friday magazinele online şi-au triplat vânzările
Magazinele online care au avut promoţii de Black Friday, şi-au triplat vânzările faţă de ziua anterioară.
Conform datelor din sistemul PayU, vânzările au crescut cu 325% faţă de ziua anterioară, informează Agerpres.
Cele mai mari vânzări au fost în domeniul IT&C, românii cheltuind vineri cu 307% mai mult decât într-o zi obişnuită. Cea mai mare trazacţie provine din acelaşi segment, cu o sumă de 6.900 de euro.
Site-urile de reduceri au avut şi ele creşteri importante (61%), urmate de jucării, cărşi, bijuterii (20%) iar cele mai mici creşteri au fost în categoria fashion (8%).
În ceea ce priveşte valoarea medie a unei comenzi cu plata online, creşteri semnificative s-au manifestat în industria IT&C, de la 118 euro la 138 de euro. Pentru alte categorii, diferenţele au fost aproape inexistente.
0 Comentarii