De la Cluj la Oradea cu 160 KM pe oră, cu trenul. S-a lansat licitația pentru primele două loturi
Marele proiect de refacere a liniei de cale ferată dintre Cluj-Napoca și Episcopia Bihor pare că va prinde contur.
CFR SA a lansat licitația publică de modernizare a primelor două loturi de pe acest traseu, anume Cluj-Napoca - Aghireș și Aghireș - Poieni, a anunțat directorul general al CFR SA, Ioan Pintea, la o masă rotundă dedicată situației căii ferate din România.
Potrivit proiectului de act normativ, valoarea propusă de Ministerul Transporturilor pentru această investiție este de 9,49 de miliarde de lei, banii urmând să provină din fonduri europene și de la bugetul de stat. Durata realizării investiției este de patru ani. Tronsonul de cale ferată propus a se moderniza are lungimea totală de 166,216 km.
Obiectivul investiției îl constituie electrificarea şi modernizarea liniei de cale ferată Cluj Napoca – Oradea – Episcopia Bihor şi presupune realizarea unei infrastructuri ce va permite viteze maxime cuprinse între 100 km/h şi 160 km/h.
Pasajul de la Tăietura Turcului este parte a acestui proiect
Pasajul de la Tăietura Turcului este parte a acestui proiect de modernizare a căii ferate de la Cluj-Napoca la Episcopia Bihor. Nu se știe dacă și acesta va fi făcut la pachet cu primul lot dintre Cluj-Napoca și Aghireș.
5 Comentarii
Patru ani? Sigur nu lipseste un zero? In patru ani termina doar studiile de fezabilitate. Ajung la concluzia ca la receptia lucrarii, in anul 2150, o sa fie perimate si masinile zburatoare.
Daca intra la pachet si pasajul ala m.am linistit. Nu apuc sa-l vad.
@Alex: :)))
L-o foso
80 km/h la dus, 80 la intors, nu va ambalați.
O sa se faca cu aceeasi viteza ca si metroul