De Ziua Mondială a Frumuseții, specialiștii Gerovital oferă sfaturi în materie de înfrumusețare (P)
Gerovital este cel mai iubit brand românesc și o veritabilă emblemă a frumuseții autohtone, iar de aproape 50 de ani, experții brandului îmbină tradiția cu inovația în cosmetică pentru a celebra frumusețea.
Cu ocazia Zilei Mondiale a Frumuseții sărbătorită anual pe 9 septembrie, specialiștii Gerovital le oferă românilor cadou cele mai utile sfaturi în materie de îngrijire și înfrumusețare.
Pentru a alege corect produsele cu care urmeaza să fie îngrijit tenul, primul pas este încadrarea într-o tipologie corectă de piele. Tenul mixt este caracterizat printr-un aspect lucios în zona frunții, nasului și bărbiei. Tenul gras prezintă un aspect lucios pe toată suprafața feței, în timp de tenul uscat se definește prin descuamare și senzația de ”piele care strânge”. În cazul tenului matur, sunt prezente riduri fine și profunde în zona ochilor, frunții și în jurul gurii, iar tenul sensibil sau cuperozic prezintă capilare dilatate, vizibile în zona obrajilor si sensibilitate crescută la factori externi. Odată stabilit în ce categorie se încadrează tenul, se vor alege produsele cosmetice care să atenueze micile imperfecțiuni, să îi îmbunătățească aspectul și să confere o senzație de confort.
Produsele recomandate pentru tenul mixt și cel gras sunt gelurile spumante purificatoare, care îngrijesc în profunzime și reduc semnificativ secreția glandelor sebacee, hidratând totodată pielea. Produsele care matifiază sunt, de asemenea, recomandate pentru persoanele cu tenul mixt sau gras. Tenul uscat necesită o atenție deosebită și se recomandă curățarea cu produse ce au la bază formule blânde, de preferat 2 in 1 (față și ochi), ce asigură atât o purificare eficientă, cât și o hidratare optimă. În îngrijirea zilnică a tenului uscat, este esențială utilizarea produselor ce asigură stimularea creșterii rezervelor hidrice la nivel cutanat și menținerea lor pe termen lung. Cu atenția cuvenită, tenul matur poate arăta la fel de proaspăt precum cel tânăr. În cazul acestuia, o curățare adecvată presupune folosirea produselor au caracteristici și ingrediente nutritive, dar și compuși de întinerire precum acidul hialuronic, care conferă tonus și elasticitate asigurând un nivel optim de lipide. Petele tenului cuperozic pot fi diminuate cu ajutorul loțiunilor micelare ce sunt recunoscute pentru buna lor toleranță și curățare eficientă.
Specialiștii Gerovital recomandă folosirea produselor dermato-cosmetice, indiferent de tipul de ten. Acestea sunt produse testate din punct de vedere al toleranței cutanate și a eficienței în restabilirea stării de sănătate a pielii. Formulele au la bază ingredienți activi de ultimă generație și sunt create în colaborare cu specialiști din domeniul medical, care cunosc îndeaproape particularitățile nevoilor speciale de îngrijire. Spre deosebire de produsele cosmetice, produsele dermato-cosmetice sunt comercializate în exclusivitate în farmacii, unde personalul de specialitate poate consilia cumpărătorul în vederea identificării corecte a particularităților pielii sale și a stabilirii schemelor de îngrijire.
”Produsele dermato-cosmetice asigură atât sănătatea, cât și frumusețea tenului. Acestea nu maschează problemele tenului, ci le vindecă și ajută la restabilirea echilibrului la nivel cutanat. Create pe bază de formule inovatoare, aceste produse nu conțin coloranți, parabeni și lasă pielea să respire, eliminând orice risc de iritații. Toate au eficiența dovedită prin măsurători instrumentale, realizare prin control dermatologic. De aceea, alegerea unui astfel de produs reprezintă garanția rezultatelor dorite”, a declarat Ing. Sofia Irimie - Şef Birou Cercetare Farmec.
Pe secțiunea ”Sfatul specialistului” de pe site-ul www.farmec.ro vizitatorii primesc răspunsuri la întrebări despre produse și îngrijire, direct de specialiștii Gerovital. Totodată, website-ul pune la dispoziția vizitatorilor informații despre noutăți și tratamente, precum și sfaturi de îngrijire sub formă de tutoriale video.
Farmec SA Cluj-Napoca, cel mai mare producător român de cosmetice, este un brand emblemă pentru România, al cărui portofoliu impresionează o lume întreagă prin produse mereu actuale și moderne, concepute în laboratoare performante. Compania are acreditări internaționale ale proceselor de fabricație și comercializează produsele din portofoliu în peste 30 țări.
0 Comentarii