Drumul cu trenul de la Cluj la București durează între 10 și 14 ore
Distanța de 500 de kilometri dintre Cluj-Napoca și București este parcursă zece ore de trenurile CFR Călători.
Costul călătoriei este de 95 de lei, pe această rută, iar durata călătoriei este mare din cauza faptului că linia de cale ferată nu a fost modernizată. Situația este valabilă și pentru celelalte linii din România, unde viteza medie a trenurilor de pasageri a ajuns la 45 de kilometri pe oră anul trecut.
Recordul este deținut de rapidul 2026, care pleacă de la Cluj-Napoca joi, 31 august, la ora 6.25 și ajunge la București la ora 20.45. Distanța este de 621 de kilometri.
Prin comparație, ruta Cluj-Napoca spre Budapesta, durează şapte ore, iar preţul biletului este de 144 de lei, conform infofer.ro.
14 Comentarii
si cu toate astea , trenurile sunt pline. Nu mai mergeti ma cu trenul si o sa dea faliment si gata. Da atata timp cat nu duc lipsa de clienti , ii doar la banana
Draga boule, orice tara care pretinde sa isi poata apara integritatea teritoriala are nevoie de cale ferata buna.
Statul Roman trebuie sa investeasca pentru a aduce CFR la standarde moderne si sa il mentina sub control de stat, nu se poate privatiza asa ceva, este vorba de tradare nationala!
o tara pusa pe butuci de bolsevicii astia vopsiti in politicieni, judecatori, servicii, politie etc
toti, fara scapare, trebuie trasi in tzapa si impanzita tara cu lesurile lor imputite, sa nu uite nimeni care ar mai vrea sa sfasie acest popor!
Mai repde ajungi cu drezina de mana!
Ne-am saturat de aceste mizerii.
Asta e rezultat al categoriei de actiuni: restructurarea flotei, drumuri rapide, spargerea cfr in mai multe societati.
Care rapid? :))) Regionalul (=PERSONALUL) de aia face atâtea ore!
Cluj-Budapesta:
144 de RON - DUS - ÎNTORS!
stai linistit, ca odata iesit din RO, trenul se tranforma in personal, opreste in fiecare sat din ungaria pana in budapesta
1 noroc ca in pusta satele-s rare
2 400 km in 7 ore versus 500 km in 10 ore
Cati vor sa-si petreaca vechendul cu pret cu tot in tren pana la mare? Si se plang de lipsa clientilor.
nu va luati dupa informatiile de pe infofer, trenul nu ajunge niciodata la timp, are tot timpul cel putin 40 de minute intarziere din cauza "lucrarilor" care dureaza de zece ani, sau mai mult. acest cfr este o bataie de joc, dar preturile cresc in continuare.
Asta i romania democrata pe vremea lui ceausescu cu acceleratul faceam in jur de 8 ore si pretul era 80 si ceva de lei la clasa a 2 a si in 8 ore de lucru eram platit cu 112 lei astazi care i raportul intre costul biletului si venitul pe o zi de munca la un meserias ?
asta e romania anul 2014