Duminica 22 Decembrie

E.ON Gaz vrea sa deschida un Business Service Center la Cluj-Napoca si sa angajeze 600 de oameni


E.ON Gaz intentioneaza sa deschida un Business Service Center la Cluj-Napoca si sa angajeze 600 de oameni.

Business Service Center va furniza in special servicii de contabilitate pentru toate companiile Grupului E.ON. Alt asemenea Business Service Center specializat in Resurse Umane se va infiinta la Berlin.

Aceste Business Service Centers vor avea in total cca. 1.100 de angajati. In urma unei analize cuprinzatoare, E.ON are in vedere doua locatii pentru infiintarea acestor centre: Berlin si Cluj-Napoca.

Berlinul ofera o infrastructura excelenta, in timp ce Cluj-Napoca, un renumit oras universitar, cu o buna infrastructura, ofera avantajul costurilor operationale reduse. In ambele orase exista deja centre de servicii similare, operate de alte companii importante. Conform propunerii prezentate, centrul din Berlin va avea cca. 500 de angajati, pozitii de specialisti pentru servicii de Resurse Umane, in timp ce in Cluj-Napoca ar urma sa lucreze cca. 600 de angajati, mai ales in contabilitate.

"Ne bucuram sa anuntam ca Grupul E.ON ia in considerare Romania ca locatie pentru un Business Service Center, mai exact, orasul Cluj-Napoca. Acest centru va oferi in special servicii de contabilitate, insa va avea si rolul de a oferi suport pentru activitatile de Resurse Umane. Prin infiintarea acestui centru se are in vedere crearea a cca. 600 de locuri de munca. insa, acest lucru depinde si de capacitatea E.ON de a asigura conditii de angajare competitive in negocierile cu reprezentantii angajatilor, ce urmeaza sa aiba loc. Anticipam ca din vara anului 2012 contractele colective de munca necesare sa intre in vigoare", a declarat Frank Hajdinjak, CEO al E.ON Romania.

In unitatile de conducere, unitatile operative si de suport ale companiilor Grupului E.ON vor continua sa lucreze in domeniile Resurse Umane si Contabilitate cca. 1.400 de angajati. Acestia vor asigura o interfata intre unitatile respective si Business Service Center la nivel de Grup.

Se anticipeaza ca masurile propuse vor fi complet implementate pana in anul 2015.

Markus Schenk, membru al Consiliului Director al E.ON AG, responsabil pentru proiectul privind Business Service Center, afirma: "Propunerea de restructurare a serviciilor de Resurse Umane si Contabilitate reprezinta un pas important in implementarea programului nostru de eficientizare, E.ON 2.0, integrat in capacitatea Grupului de a fi competitiv si de a face investitiile necesare. Acum vom face tot ceea ce ne sta in putinta pentru a stabili detaliile unui parteneriat cu reprezentantii angajatilor nostri, pentru a implementa contractele necesare, intr-un mod rapid si responsabil".

Comentarii Facebook